Barbie-dukken blev første gang lanceret af det amerikanske firma Mattel i marts 1959. Siden da har Barbie-dukker stået i spidsen for mange ikoniske modeøjeblikke og kollektioner. Den sidste af dem er et samarbejde med modegiganten Balmain, som de fejrede Barbies indflydelse på mode og kultur med.
Kreativni direktor modne hiše Balmain Olivier Rousteing v svojih kolekcijah pogosto uporablja roza odtenke. Rousteing in kreativna ekipa Balmaina sta tako poskrbela, da nova kolekcija Balmain in Barbie ohrani slog modne hiše, hkrati pa izraža igriv Barbie svet.
Zdi se, da sodelovanje odpira novo poglavje, kjer se srečata igra in moda. Dizajn kolekcije temelji na najnovejših Balmain kolekcijah, ki jih navdihuje današnja pariška ulična moda. Vključuje puloverje, majice, različne stile oblek, spalne srajce in torbe, ki so namenjene tako moškim kot ženskam.
Kolekcija Balmain in Barbie je izšla 13. januarja in združuje fizični in virtualni svet. Nekateri izdelki v kolekciji bodo na voljo tudi na dražbi, na kateri bodo zainteresirani kupili tri Barbie avatarje, ki jih je ustvaril oblikovalski studio Forget Me Not. Ti avatarji bodo nosili kose oblačil iz omenjene kolekcije.