Da je BMW M2 Coupé član družine M bi prepoznali z zavezanimi očmi. Da gre za polnovrednega M-ovca z vsemi njegovimi značajskimi potezami se zrcali v nizkem sprednjem odbijaču z razkošnimi odprtinami za zrak in agresivnim pogledom, poudarjenih bokih s prepoznavnimi stranskimi režami, širokem zadku z dvojnim zaključkom izpušnih cevi in širokih 19-palčnih aluminijastih platiščih (koloteka sta praktično identična kot pri modelih M3 in M4). Neustavljivo privlačen M2 Coupé si je za svojo muzo vzel številne znamenite modele iz zgodovine BMW dirkalnikov.
BMW M2 Coupé je nov vstopni model BMW vozil podznamke M in ni le naslednik športnika BMW serije 1 Coupé ampak tudi podaljšek filozofije modela E30 BMW M3 in BMW 2002 Turbo. V primerjavi s klasičnim BMW-jem serije 2 se ponaša z več dodatnimi zunanjimi elementi, ki služijo predvsem zmanjšanju upora (posekajo ga za 5 odstotkov) in vzgona (padec za 35 odstotkov). Poganja ga 3,0 liters V6 motor s tehnologijo M twinpower turbo , ki zagotavlja 465 Nm navora (s funkcijo overboost se lahko ta številka povzpne na 500 Nm) in pri 6.500 vrtljajih v minuti zmore 365 konjev, kar je 60 manj kot jih premore BMW M3. A če konje postavimo v kontekst, torej, če moč primerjamo z maso, ugotovimo, da ima glede na svojo težo – ta je 1452 kilogramov – 244 KM na tono vozila in je prava ”energijska” bomba.
Moč na kolesa prenaša bodisi ročni 6-stopenjski ali samodejni 7-stopenjski menjalnik DCT z dvojno sklopko M DCT, za speljevanje z mesta, ki vas bo prilepilo na sedež kot letalo ob vzletu, je tu sistem Launch Control, za vrtenje pogonskih koles v prazno pa Smoky Burnout, ki omogoča omejen zdrs zadka in posledično drivende. Tega boste morali za obljubljeni pospešek od 0 do 100 km/h v 4,3 sekunde pustiti izklopljenega, za še boljši čas (za dve desetinki) BMW-ja M2 Coupé pa bo poskrbel samodejni menjalnik in aktiviran Launch Control. Končna hitrost je elektronsko zamejena pri 250 km/t, njegove ”izpade moči” pa brzdajo kompozitne zavore.
M2 Coupé je čistokrvni M tudi navznoter. Športni sedeži, športni volan M (Servotronic), pa prestavna ročica M, ”kopanje” v Alcantari in karbonskih vlaknih,… M2 je M kot je dolg in širok. To pa je 4460 in 1577 milimetrov.
Kdaj ga lahko BMW-ja M2 Coupé pričakujemo v slovenskih avtosalonih? Aprila 2016. Za koliko nas bo olajšal ta M235i na steroidih? Za najmanj 64 tusind euro.
Mere information:
bmw.si