Den lettiske ombygningsgruppe HGK Motorsport er ikke fremmed for ombygning af BMW-modeller. De laver trods alt racerbiler til dem. Stort set alle modeller har været under kniven, hvor kun Serie 2 har undgået deres operationsstue indtil videre. Med BMW M2 F22 Eurofighter-modellen er denne 'fejl' nu blevet rettet. Og på hvilken måde? Med et glidende bæst beklædt med kevlar og kulfiber, der yder 820 hestekræfter! Den er bygget efter reglerne for Formel D (Drift) mesterskabet.
Po imenu sodeč, bi za BMW M2 F22 Eurofighter prej dejali, da je reaktivno letalo kot pa vozilo na štirih kolesih. Seveda je to drugo, a zato nič manj ne navduši, saj se ta predelana različica serije 2 z oznako M, ki so jo ‘v nulo’ predelali pri latvijskem predelovalnem podjetju HGK Motorsport, ponaša z res impresivnimi karakteristikami.
Oktanska pošast iz ogljikovih vlaken in kevlarja, namenjene dirkam drift, namreč bruha kar 820 ‘konjev’ in 920 Nm največjega navora. Za to se ima zahvaliti 6,2-litrskemu LS V8 motorju General Motors (najdemo ga tudi pri Chevroletovi Corvetti), ki so ga navili pri Mast Motorsports. Ta moč na kolesa prenaša prek 5-stopenjskega sekvenčnega menjalnika in s pomočjo ekspresnega diferenciala Winters.
LÆS MERE: Vector Luna BMW i – BMW med et smart ur, der holder en hel måned!
Svoje doda tudi kombinacija sesalnega ventila iz titana, močnejših ojnic in dirkalnih batov. Pred BMW M2 F22 Eurofighterjem ni varen noben asfalt!
Galerija – BMW M2 F22 Eurofighter:
Mere information:
hgkracing.com