Elcykler er ved at blive et interessant og miljøvenligt alternativ til bytransport. Urbanitet og et interessant design, som blev "begået" af den tidligere Formel 1-ingeniør Richard Thorpe, er essensen af Gocycle elcyklen. Vi kørte rundt i byen med ham i en uge og var imponerede over hans...
Električna kolesa postajajo zanimiva in okolju prijazna alternativa urbanega prevoznega sredstva. Prav urbanost in zanimiv dizajn, ki ga je »zagrešil« nekdanji inženir pri Formuli 1 Richard Thorpe, sta bistvo električnega kolesa Gocycle. Z njim smo se teden dni vozili po mestu in bili navdušeni nad njegovo okretnostjo in praktičnostjo – parkirišče ni več težava, prepotene obleke prav tako ne, saj kolo po začetnem pedaliranju ob pritisku na rdeči gumb začne poganjati 250-vatni elektromotor v prednjem kolesu. Na žalost gumb ne deluje tako kot ročica za plin pri motorju, se pravi, da bi bilo mogoče »odmeriti« hitrost, ampak ga je potrebno, če bi želeli iti počasneje od končne hitrosti 24 km/h, popustiti in nato spet pritisniti, ko izgubimo hitrost. To naj bo dobronamerni nasvet za njihove inženirje, ko bodo razvijali drugo generacijo gocycle-a, da naj se bolj spogledujejo z motocikli. Zavore so na obeh kolesih kolutne in mehansko krmiljene, a kljub temu opravijo svojo nalogo z odliko. Zamenjava počene zračnice v posebnih 20-colskih pnevmatik kot tudi demontaža koles je enostavna zahvaljujoč t. i. pitstop mehanizmu. Med pomembnimi odlikami Gocycle-a je tudi enostavno razstavljanje in sestavljanje kolesa, ki ga nato pospravimo denimo v torbo (oprema za doplačilo) in v prtljažnik avtomobila. Kolo skupaj z 9 Ah nikelj-metal hidridno baterijo, ki se napolni v 3,5 ure in ima doseg od 13-32 km, tehta 16,2 kg. Ko zmanjka energije, so tu še pedala in tristopenjski menjalnik. O mastni verigi, ki po navadi onesnaži obleko, pa ni ne duha ne sluha – je skrita v ohišje. Sposojeno v Aequalis shopu, Koprska 100, Ljubljana.
www.gocycle.com