I regi af kampagnen 1TP10 Støt altid en god sag, tildelte Coca-Cola i Slovenien i samarbejde med selskaberne Petrol, Mercator og Tuš en donation på i alt 67.000 euro. Modtagerne af donationen og indehaverne af vinderprojekterne er Association of Friends of the Youth of Ljubljana Moste-Polje for studiefonden for Botrstvo-projektet, Sloveniens Olympiske Komité - Association of Sports Federations for stipendier til unge atleter og Morigenos-foreningen for delfinforskning i det slovenske hav.
Formålet med kampagnen #vednopodpiraj dober namen je osveščati slovenske potrošnike o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. Coca-Cola Slovenija v letošnjem letu za zmagovalne projekte na področjih športa, okolja in skupnosti skupno namenja 60 tisoč evrov, v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš pa se je za tri dobre namene zbralo še dodatnih sedem tisoč evrov.
Začetki letošnje akcije 1TP10 Altid support dober namen segajo v december 2018, ko je Coca-Cola potrošnike povabila h glasovanju za zmagovalne projekte. V začetku letošnjega leta so potrošniki z blizu 50 tisoč glasovi izglasovali prejemnike donacije in skozi leto z nakupom pijač podjetja in drugih promocijskih izdelkov pripevali k zbiranju sredstev za tri dobre namene.
Pomen podpiranja tovrstnih družbenih pobud je na dogodku izpostavil eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev in ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen Jure Košir:
Več o akciji #vednopodpiraj dober namen:
vednopodpiraj.si