Po enoletnem premoru se je konec avgusta predstavil 19. Primorski poletni festival s kakovostnim programom treh produkcij, kar vsaj nekoliko opravičuje izostanek prejšnjega poletja. Ker nas bodo topli žarki poletnega festivala spremljali še do sredine meseca, se splača ogledati Ionescovo dramo v prevodu Srečka ...
Po enoletnem premoru se je konec avgusta predstavil 19. Primorski poletni festival s kakovostnim programom treh produkcij, kar vsaj nekoliko opravičuje izostanek prejšnjega poletja. Ker nas bodo topli žarki poletnega festivala spremljali še do sredine meseca, se splača ogledati Ionescovo dramo v prevodu Srečka Fišerja in v režiji Radoša Bolčine. Kljub relativno oddaljenemu nastanku igra živo odslikava bivanjsko stisko sodobnega človeka, kot lahko pričakujemo pri dramatiku tako velike odmevnosti: ujetost v zanko moči, medsebojni odnosi … Ionesco vsekakor ne spada med lahkotnejše avtorje, zato se moramo pripraviti na nenehni spopad in iskanje premoči enega lika nad drugim, a so ravno na tej teži bivanja zasnovani tudi komični elementi predstave. Uana in Uon sta poleg Vojaka osrednja karakterja, sta mož in žena, ki delujeta v svetu, kot lahko od njiju pričakujemo, kljub vsemu pa Ionescu uspe preseči pričakovanja z drobnim, a pomembnim vložkom.