Vi fik den første BMW M8! Og det er virkelig den første, fordi 8-serien, fra 90'erne i forrige århundrede, aldrig havde det ekstra M-mærke. Og hvad bringer den mest kraftfulde otte endnu? Lad os give dig et tip, der er så mange som tre modeller, og en er særlig brutal!
Under kølerhjelmen BMW M8 gemmer sig 4,4-litrski V 8-valjnik z dvojno turbino, ki smo srečali že pri BMW M5. Proizvede 600 (441 kW) konjskih moči in zavidljivih 750 newtonmeter navora. Takšen motor najdemo v ‘standardni’ različici BMW M8, v kolikor pa vam to še ni dovolj, si lahko omislite brutalni M8 Competition. V tem primeru bo motor navit na 625 (460 kW) konjev in predstavlja izjemno hitrega “grand tourerja”. Tako je bilo tudi pri modelu M5, M8 pa prinaša bistveno razliko. Lahko si ga omislite tudi ‘zgoraj brez’. Neodvisno od modela, je BMW M8 na voljo s samodejnim 8-trins Steptronic menjalnikom in xDrive štirikolesnim pogonom, ki vas bo od 0 til 100 km/t pognal v le 3,3 sekunder. M8 Competition Coupé bo od te številke še za desetinko hurtigere, M8 Convertible pa za desetinko počasnejši.
Hitrost BMW M8 je elektronsko omejena na 250 km/t, če pa se odločite za M Drivers Package, pa se boste lahko pognali do 305 km/t. Omenjene zmogljivosti uvrščajo BMW M8 med elito GT avtomobilov. Po številkah je boljši od Aston Martina Vantage in ne zaostaja prav dosti za Ferrarijem 812 Superfast. Dizajn BMW M8 se ni drastično spremenil, je pa mærkbar mere aggressiv. 20 tommer platišča so samoumevna, po želji pa lahko zunanjost obogatite s paketom M Carbon. BMW M8 se bo v živo predstavil že konec meseca, kar bo še dodatno razgrelo prihajajoče vroče poletne dni.
Galerija: BMW M8
Mere information:
bmw.si