fbpx

Epski BMW M8: mokre sanje avtomobilskih navdušencev

BMW M8

Dobili smo prvega BMW M8! In resnično je prvi, saj serija 8, iz 90. let prejšnjega stoletja, nikoli ni nosila dodatne oznake M. In kaj nam prinaša najmočnejša osmica do zdaj? Naj vam namignemo, modeli so kar trije in eden je še posebej brutalen!

Under kølerhjelmen BMW M8 gemmer sig 4,4-litrski V 8-valjnik z dvojno turbino, ki smo srečali že pri BMW M5. Proizvede 600 (441 kW) konjskih moči in zavidljivih 750 newtonmeter navora. Takšen motor najdemo v ‘standardni’ različici BMW M8, v kolikor pa vam to še ni dovolj, si lahko omislite brutalni M8 Competition. V tem primeru bo motor navit na 625 (460 kW) konjev in predstavlja izjemno hitrega “grand tourerja”. Tako je bilo tudi pri modelu M5, M8 pa prinaša bistveno razliko. Lahko si ga omislite tudi ‘zgoraj brez’. Neodvisno od modela, je BMW M8 na voljo s samodejnim 8-trins Steptronic menjalnikom in xDrive štirikolesnim pogonom, ki vas bo od 0 til 100 km/t pognal v le 3,3 sekunder. M8 Competition Coupé bo od te številke še za desetinko hurtigere, M8 Convertible pa za desetinko počasnejši.

Hitrost BMW M8 je elektronsko omejena na 250 km/t, če pa se odločite za M Drivers Package, pa se boste lahko pognali do 305 km/t. Omenjene zmogljivosti uvrščajo BMW M8 med elito GT avtomobilov. Po številkah je boljši od Aston Martina Vantage in ne zaostaja prav dosti za Ferrarijem 812 Superfast. Dizajn BMW M8 se ni drastično spremenil, je pa mærkbar mere aggressiv. 20 tommer platišča so samoumevna, po želji pa lahko zunanjost obogatite s paketom M Carbon. BMW M8 se bo v živo predstavil že konec meseca, kar bo še dodatno razgrelo prihajajoče vroče poletne dni.

Galerija: BMW M8

Mere information

Mere information:
bmw.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.