fbpx

Facebook annoncerede den nye Paper-app

Nova aplikacija Paper prinaša nov način spremljanja zgodb.

Efter det nylige løfte fra den første mand på det mest populære sociale medie Facebook, Mark Zuckerberg, om at planlægge flere uafhængige ansøgninger i år, annoncerede de ankomsten af den første i går. Papir bringer således en ny måde at læse nyheder på, mens du er på farten.

Ansøgningen Paper naj bi že nekaj let razvijala ekipa 15 ustvarjalcev, ki delujejo pod iniciativo Facebook Creative Labs. Na voljo bo le za iOS naprave in vsebovala bo 19 različnih rubrik, med drugim tudi šport, pop kulturo, tehnološke novosti in zabavo. Slednjo v največji meri prinaša povzetek novičk iz sveta naših Facebook prijateljev (“news feed”), grafično odlično prilagojen branju na pametnih telefonih. Poudarek je na zgodbičenju skozi pretežno slikovni material, s čimer se Facebook, ki mu nekateri napovedujejo zaton do leta 2017, rahlo približuje konkurenčnemu Instagramu. Značilno horizontalno pomikanje skozi vsebine, ki jih lahko približujemo in odmikamo, tako mamljivo vabi k intenzivnejšemu doživljanju utrinkov življenja.

Uporabniki se bodo na želene vsebine lahko naročili, za zdaj pa jih ne bo možno personalizirati, kar pomeni, da bodo vsi naročniki videli enako zaporedje in razpored novic. Poleg tega bodo lahko z možnostjo predogleda tudi sami delili objave, ki bodo vidne tako med vsebinami aplikacije kot tudi na njihovih Facebook profilih. Za razliko od ostalih Facebook aplikacij, pa bo Paper vsaj sprva deloval popolnoma brez podpore oglaševalcev.

Poleg vizualno bogatih vsebin bo na voljo tudi gumb “reshare”, s pomočjo katerega bodo lahko uporabniki s preprostim dotikom na gumb puščice v trenutku nadalje delili objavo.
Poleg vizualno bogatih vsebin bo na voljo tudi gumb “reshare”, s pomočjo katerega bodo lahko uporabniki s preprostim dotikom na gumb puščice v trenutku nadalje delili objavo.

Kralj med družbenimi omrežji tako ponovno premišljeno stremi v prihodnost. Povzemajoč nekatere najbolj priljubljene in hkrati najučinkovitejše elemente drugih družbenih medijev ter izpostavljajoč svoje najimenitnejše prednosti ustvarja novo mesto za spremljanje in pripovedovanja zgodb. Paper bo v Applovi trgovini z aplikacijami na voljo predvidoma 3. februarja.

Introducing Paper fra Facebook han Vimeo.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.