GTB, eller gran turismo berlinetta, er betegnelsen Ferrari har brugt for sine specielle GT-sportscoupé-versioner gennem det meste af sin rige historie. Nu pryder denne forkortelse også den fornyede 458 Italia, der udover den endelige også fik en ny betegnelse - 488. Den fik en mindre, men kraftigere V8'er, som presser hele 670 hk ud fra 3.9- liter volumen og Ferraris "GT-bil" starter op til en hastighed på over 330 km/t.
Ferrari 458 Italia det er så dobila naslednika, pa čeprav gre samo za kozmetično prenovo, ki je prinesla določene “tweeke” na karoseriji in določene manjše spremembe v potniški kabini. Najpomembnejšo novost pa vsekakor pomeni nov 3,9 liters V8 motor, ki je nadomestil 4,5-litrskega iz 458 italie, kljub za šestino manjši prostornini, pa proizvede kar 100 KM večjo moč kot predhodnik in sicer 670 KM in 760 Nm največjega navora.
To zadošča, da se je pospešek do stotice s 3,4 spustil na magičnih tri sekunde, do 200 km/h pa potrebuje vsega 8,3 sekunde. Maksimal hastighed ob tem presega 330 km/h, še povedo pri Ferrariju. Menjalnik je pe vedno sedemstopenjska dvosklopčna avtomatika, zakaj tudi ne bi, ko pa ta odlično deluje in prestavlja. Novost pa predstavlja sistem variabilne kontrole navora, ki skrbi, da v nobenem režimu in vrtljajih ni preveč moči na posameznem kolesu, pospeški pa so čim bolj tekoči in obenem kar se da huronski.
Očem manj opazne pa so spremembe pri aerodinamiki. Ta je občutno naprednejša in posledično prinaša 50 odstotkov več potiska karrosseri k tlom kot pri predhodni 458 italiji, obenem pa pomeni občutno nižji količnik zračnega upora. Vprid boljšemu vrtinčenju zraka so Ferrarijevi inženirji modificirali dno vozila in pri tem uporabili novo tehnologijo vortex generatorjev, prednjemu delu pa namenili dvojni spojler, ki veliko bolje usmerja zrak nad in vstran od karoserije.
Tudi notranjost je prinesla zgolj blage izboljšave, kjer bo pozorno in vešče oko opazilo nekoliko drugačne merilnike, sredinska konzola pa je po novem še nekoliko bolj obrnjena proti vozniku, s čimer so želeli slednjega postaviti še bolj v središče dogajanja. Konkretno predrugačen je bil tudi zaslon infotainmenta, ki ima še vedno mesto med merilniki, na novo oblikovan ključ vozila pa omogoča tudi brezstično funkcijo in s tem zagon brez kontakta.
LÆS MERE: Premiera specialne različice ferrarija 458 imenovane “aperta”
Nekoliko drugačen je tudi podaljšek sredinske konzole ali bolje rečeno treh tipk na njej namenjenih: sistemu lanceringskontrol, preklopu v avtomatski način menjalnika (AUTO) ali preklopu v vzvratno prestavo (R).
Mere information om modellen:
www.ferrari.com/488_GTB