fbpx

Ferrari FXX K: 1050 vilde heste fra Maranello

Ferrari gemte det bedste til sidst, da det ved sæsonens sidste akt, ved det traditionelle "Finali Mondiali"-arrangement afholdt i Abu Dhabi, præsenterede toppen af sin viden, FXX K-modellen, som voksede ud af LaFerrari XX-modellen . Hybridmonsteret med 1050 heste og KERS systemet (deraf bogstavet K i navnet) ellers vil designerne fra Maranello ikke slippe det ud af "buret", da trænede navne kun vil kunne tæmme det på racerbanen .

Ferrari FXX K det er crème de la crème iz Maranella, vrhunski športnik na anaboličnih steroidih, ki bo svoje mišice lahko razkazoval zgolj na dirkališču, saj ga ne bo mogoče registrirati za vožnjo v običajnem prometu, srečni izbranci pa bodo pred testiranjem poslani v šolo športne vožnje in opazovani s strani Ferrarijevih inštruktorjev. Superšportnik je namreč neke vrste laboratorij, eksperiment če želite, pri katerem so si Ferrarijevi inženirji dali duška, saj pri izdelavi niso bili homologacijsko omejeni.

Še koga zadnja maska rahlo spominja na  prednjo masko Dodge Challengerja?
Še koga zadnja maska rahlo spominja na prednjo masko Dodge Challengerja?

O njegovi pošastni zmogljivosti pričajo naslednji podatki: hibridno gnani 6,2-litrski motor V12 (izpopolnjena različica motorja LaFerrarija), ki ga poganja kar 860 konjev (633 kilovatov) in ki mu jih sistem KERS prek električnega motorja za dobro merico pristavlja še 190 (140 kilovatov), kar suma sumarum pomeni 1050 konjev (722 kilovatov) in 900 Nm drejningsmoment.

LÆS MERE: Ferrari F60 america – popolna ekskluzivnost za 10 “jenki” srečnežev

Čista desetka. Oblikovalsko in tehnološko.
Čista desetka. Oblikovalsko in tehnološko.

Zahvaljujoč prednjemu spojlerju se je spustil še za dodatne tri centimentre v primerjavi z LaFerrarijem, aerodinamičnim dodatkom pa se ima za zahvaliti za kar 50% dvig podtlaka. Ponaša se s 7-trins gearkasse in dvojno sklopko F1 in ker tak avto ne more testirati svojih mej brez prave obutve, so mu nadeli vrhunske Pirrelijeve P-Zero slick pnevmatike s tipali. V izdelavo naj bi šel enkrat prihodnje leto, a kot rečeno v omejeni nakladi, saj ne bo serijski kot njegov predhodnik. Ne glede na lastništvo pa bo ostal v Ferrarijevi posesti in ga bo ta, na željo lastnika, dostavil na dogovorjeno dirkališče.

Vanj bodo lahko sedli le srečni izbranci.
Vanj bodo lahko sedli le srečni izbranci.

Mere information

Mere information:
auto.ferrari.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.