fbpx

De trak fem tons plastik fra 'plastiksuppen' på overfladen af havet og lavede en hval som en påmindelse til menneskeheden

IZ ‘PLASTIČNE JUHE’ NA POVRŠINI OCEANA POTEGNILI 5 TON PLASTIKE IN NAREDILI KITA, KOT OPOMIN ČLOVEŠTVU.

Folk indser ikke de konsekvenser, menneskeheden har på planeten, før det øjeblik, hvor naturen slår tilbage. Heldigvis er livet på Jorden stadig sikkert for mange mennesker, men en påmindelse om, hvordan livet kan blive til helvede natten over, er en stor plastikhval, der levende skildrer de forfærdelige konsekvenser af menneskelige handlinger.

O grozovitih posledicah uničevanja narave so v zadnjih letih s posebno pozornostjo začele opozarjati številne okoljevarstvene organizacije. V projekte so se začela vključevati tudi različna podjetja, ki želijo s svojimi pristopi prispevati k boljšemu svetu.

STUDIOKCA pri tem ni izjema, saj je to arhitekturno podjetje iz Brooklyna iz ‘plastične juhe’, ki plava na površini tihomorskega oceana, potegnilo več kot pet ton odpadkov. Plastični odpadki so bili uporabljeni kot medij, s katerim so želeli poudariti pomen individualnega zavedanja in skupnega delovanja. Tako so naredili kita iz plastike, hvilket gør razteza čez kanal v Brugesu v Belgiji.

Primerjava med velikostjo kita in človeka.
Primerjava med velikostjo kita in človeka.

Poleg okolju prijaznega namena je podjetje s tem izdelkom sodelovalo tudi pri projektu Bruges trienall 2018 s temo ‘Tekoče mesto‘. Pri zbiranju odpadkov so jim pomagali prostovoljci iz fundacije za zaščito divjih živali Hawaii og surferska fundacija.

Za izdelavo kita iz plastike so se odločili zato, ker je kit največji sesalec v vodah, zato je tudi najbolj ustrezna žival, s katero so želeli prikazati obseg problema. V zelo kratkem času so potegnili več kot 5 ton plastike iz oceana, kar pomeni, da je v vodah zelo veliko odpadnega materiala, ki bi po njihovih besedah služil kot medij za stvaritev še nečesa večjega.

Galerija slik – Kit iz plastike

Mere information

Mere information:
studiokca.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.