fbpx

Kia Sorento - koreansk offensiv på "terrænet" i tyskernes domæne

Kia Sorento (2015) / At Kia-mærket er en stadig vigtigere spiller i den vestlige bilverden, bevises af fremragende salgstal, som placerer koncernen på en 7. plads på verdensplan. Navnene på kendte designere som Peter Schreyer (tidligere Audi) indikerer ønsket om, at strategien, udover de allerede kendte trumfkort fra dette mærke, også er et attraktivt udseende, der er skræddersyet til den globale kunde. Den nye Kia Sorento vil være tilgængelig på alle kontinenter, ligesom du ser det på billedet. Det må indrømmes, at det ser imponerende ud.

Pri velikih črnih terencih je bilo praviloma tako, da najboljši prihajajo od “svete” nemške trojice. Audi, BMW in Mercedes krojijo vrh ponudbe v tem tem segmentu. Kia sorento (2015) predstavlja za kio ključni avtomobil, saj v njega uvaja vse tehnološke novosti in asistenčne sisteme in s tem avtomobil saj na papirju postavlja ob bok tehnološko najbolj naprednim izdelkom avtomobilske industrije. V sorentu se v celoti vidi želja kie, da naredi korak bližje premium segmentu.

Oblika po meri globalnih trgov – Kia Sorento

Prednji del novega sorenta vključuje podolgovate, razpotegnjene žaromete, izrazitejše meglenke ter zajetnejšo, bolj pokončno masko v obliki ‘tigrovega nosu’ z izstopaj-očim tridimenzionalnim diamantnim vzorcem, ki so ga prvič predstavili leta 2013 pri konceptu Kia Cross GT.

Det er det bestemt pojavnost sorenta takšna, da jo ne boste mogli zamenjati s kakšnim drugim vozilom. Nekoliko manj originalen se zdi zadek vozila, ki nekoliko spominja na starejše generacije volkswagnov-ega tuarega, saj je zadnja optika oblikovana podobno. A je cela podoba vozila vseeno izjemno sveža in zadosti drugačna, da sorento izstopa.

V primerjavi s predhodnikom so večje zunanje mere in daljša medosna razdalja (+80 mm na 2.780 mm) zaslužni za dodatni kabinski prostor novega Sorenta.
V primerjavi s predhodnikom so večje zunanje mere in daljša medosna razdalja (+80 mm na
2.780 mm) zaslužni za dodatni kabinski prostor novega Sorenta.

Gledano z boka, novi model ohranja sorentov značilna dolg motorni pokrov in široki Dstebriček, novost pa so nižja strešna linija, višje stranice in nazaj zategnjena oblika, ki ustvari videz bolj dramatične-ga in mišičastega vozila. Svoje dodajo še opaznejša ‘ramena’ na zadku vozila.

Novi kia sorento bo vsekakor privabljal poglede, a se čuti, da je temu vozilu izjemno pomemben, če ne že ključen severno ameriški trg. Pri tem pa ni nepomemben podatek, da so oblikovalci poskrbeli za izjemno nizek količnik zračnega upora, ki znaša le 0,33 cd. Kar se pozna predvsem pri nižji porabi in zvočni neslišnosti karoserije.

V notranjost – želja po preskoku – Kia Sorento

Največji napredek predstavlja izčiščenost armaturne plošče, ki s svojo enostavnostjo izraža svež oblikovalski ton. Poudarek je na premijskih materialih in občutju kakovostne izdelave. Instrumentna plošča z merilniki deluje široko, prav tako tudi notranje oblazinjenje, zlasti vrhunsko izdelana zajetna armaturna plošča, ki se razteza do vrat in je videti kot da objema voznika in sopotnike.

Veliko materialov, mehkih na otip, skupaj s kakovostnim usnjem ustvarijo sodoben in luksuzen videz kabine.
Veliko materialov, mehkih na otip, skupaj s
kakovostnim usnjem ustvarijo sodoben in luksuzen videz kabine.

Veliko materialov, mehkih na otip, skupaj s kakovostnim usnjem ustvarijo sodoben in luksuzen videz kabine, kar v sorentu pričara premiumsko vzdušje.

Vsi tehnološki asistenčni sistemi premijskega razreda – Kia Sorento

Kupci novega sorenta bodo lahko izbirali iz nabito polne košarice ‘aktivnih’ varnostnih tehnologij. Tako je na voljo prilagodljiv pametni tempomat – ASCC (Adaptive Smart Cruise Control); sistem za opozarjanje v primeru menjave voznega pasu – LDWS (Lane Departure Warning System), ki oddaja zvočno opozorilo v primeru menjave voznega pasu brez uporabe smernikov; zaznava mrtvega kota – BSD (Blind-Spot Detection), ki z vizualnim opozorilom v stranskem ogledalu opozarja, če se kakšno vozilo nahaja v voznikovem mrtvem kotu; opozorilo v primeru premikanja drugih vozil za njim – RCTA (Rear Cross-Traffic Alert), ki opozarja v primeru, da se za sorentom na parkirišču premikajo druga vozila; opozarjanje na hitrostne omejitve – SLIF (Speed Limit Information Function), ki na inštrumentni plošči prikazuje hitrostne omejitve, ki jih z obcestnih prometnih znakov zaznavajo kamere. Večino sistemov prvič predstavljenih pri kii prav v sorentu.


Udover vrhunskih asistenčnih sistemov je potrebno poudarit, da je sorento izjemno varno vozilo saj je dobil vseh 5 zvezdic na nedavnem Euro NCAP testu.

V Sloveniji na voljo le najboljše

Ker je sorento “vroča roba” in se izdeluje v Južni Koreji se je uvoznik odločil naročiti izdatno opremljene sorente, ki kupcem ponudijo najmočnejši dizelski motor, samodejni menjalnik ter opremo EX Exclusive. Kar pomeni, da v svoji nakupovalni košarici dobite tudi večino zgoraj navedenih asistenčnih sistemov, kot seveda vse kar pritiče opremi, ki nosi naziv “exclusive”. Takšen sorento, ki ne pušča odprtih želja kupcu, bo v Sloveniji stal 54.900 evrov.

Veliko adutov – Kia Sorento

Zanimiv izgled, najdaljša tovarniška garancija 7 let, moderni asistenčni sistemi, zanimivi in varčni motorji, razmerje cena / oprema, pametni 4 kolesni pogon… so le nekateri aduti novega sorenta. S ceno se približuje premijskemu razredu, a vseeno izdatno opremljen še vedno ostaja cenejši. Na koncu se bo prodajal tudi zaradi čustev, ki jih povzroča s svojim izgledom. In tu se mu bomo težko uprli.

Mere information

Mere information:
kia.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.