Når verdensstjernen besøger Slovenien, inkluderer hendes tidsplan næsten helt sikkert tid med Kristjan Podgornik. Denne unge og drevne iværksætter er grundlæggeren af berømthedseskortebureauet Unison, hvorigennem han er personligt involveret i skabelsen og organiseringen af personlige oplevelser på højeste niveau. Hans kunder tilhører toppen af verdens berømtheder, og de besøger Slovenien for forretninger eller blot for hedonisme.
V letih ustvarjanja za najbolj zahtevne goste se je Podgornik spoznal z vrsto znanih obrazov, med njimi s slovitim igralcem Johnom Malkovichem, slavnimi tenoristi Placidom Domingom og Josejem Carrerasom ter reperjem dueta LMFA, Redfoojem. Na družabnih prireditvah je spoznal tudi igralca Will Smith og Samuela L. Jacksona ter več drugih zvezd.
Močno razumevanje izbornih okusov Kristjan združuje s podrobnim poznavanjem gostinske in doživljajske ponudbe v Sloveniji. Zvezdniško ponudbo vedno prilagodi gostu, njegovim potrebam in željam, a vsakič gre še dlje od pričakovanj in ponudi nepozabno doživetje, ki ga drugje ne bi mogli izkusiti.
Ustvarjalec najboljšega darila
Poleg sodelovanja s svetovno zvezdniško elito Podgornika odlikuje tudi močna podjetniška žilica in nezmotljiv čut za kakovost. Zasnoval in ustvaril je blagovno znamko Gylden oplevelse, katere paradni konj je vrhunsko ekstra deviško oljčno olje Golden, ki slovi po delcih 24-karatnega zlata. Kakovost tega prestižnega olja je bila v tujini večkrat nagrajena, njegov sloves pa je dosegel kuharje z Michelinovo zvezdico, holywoodske zvezde, celo trenutno ameriško prvo damo slovenskega rodu, Melanio Trump. A Podgornik vztraja, da je olje Golden več kot le kulinarični presežek.
Olje pooseblja bistvo izkušnje Gylden oplevelse, ki poudarja užitek v življenju, potovanjih, vrhunski kulinariki ali nepozabni družbi. Z močnim čutom za podrobnosti in pomenom celostne izkušnje darovanja je Podgornik poskrbel tudi za izjemen videz izdelka. Vsaki steklenički olja Golden, ki je sama po sebi umetniško delo, je dodana personalizirana kartica s posvetilom. Njegovo oljčno olje hladno stiskajo v Slovenski Isti, ki slovi kot ena najboljših regij za pridelavo oljčnega olja. V vrhunski surovini pa je Podgornik videl še večji potencial. Obogatil ga je z delci 24-karatnega zlata in zaščitil v ročno izdelani žametni šatulji z zlatimi detajli. A zanj je olje več kot izdelek. Cilj Podgornikove blagovne znamke Golden je ustvariti užitek deljenja. “Vsak prejemnik darila Golden bi ga moral deliti s svojimi bližnjimi na vrhunskem dogodku, večerji, pogostitvi. Le na ta način lahko zlato olje izpolni svoj namen in postane popolno darilo.”
Če kdo, Podgornik razume ekskluzivnost
Kristjan Podgornik je bil že od mladih nog obkrožen z estetiko, saj je rasel z umetniškimi deli v očetovi umetniški galeriji. Izpostavljenost mojstrom platna in skulptur je nedvomno oblikovala njegov čut za lepoto, ekskluzivnost in pomen rokodelstva. Ker razume potrebe VIP strank ter obenem pozna čare Slovenije, Podgornik pri vsakem gostu presega njegova pričakovanja, ne glede, kako visoka so. Leta sodelovanja z zvezdniki so njegov krog znancev močno razširila. Še danes ostaja v stiku z mnogimi svetovno znanimi obrazi, podjetniki in vplivneži, kot so Mohamed Hadid, Mario Balotelli, John Malkovich in drugi. Podgornik bo tako tudi po koncu trenutnih potovalnih omejitev ostal magnet za prihod zvezdnikov v Slovenijo, saj stavi na iskrene in dolgoročno dobre odnose, ki v svetu slavnih niso vedno stalnica.
Instagram @kristjanpodgornik
Instagram @goldenexperience