fbpx

MasterCard introducerede Pepper, en robottjener

Robot Pepper

Iron Man ima pomočnico Pepper Potts, vodilna družba za globalna plačila in tehnologijo MasterCard in veriga restavracij, ki proda več pic, testenin in perutničk kot katerakoli druga restavracija na svetu, Pizza Hut pa imata Pepper, naprednega robota, ki s strankami komunicira, sprejema naročila in omogoča mobilna plačila. So natakarjem šteti dnevi?

Dobrodošli v prihodnosti! Pizza Hut v Aziji bo z robotom Pepper, hvilken MasterCard razvija skupaj s SoftBank Robotics, kot prva gostom ponudila napredno izkušnjo obiska restavracij. Robot podpira tehnologijo MasterPass, platformo družbe MasterCard, ki v obliki digitalne denarnice omogoča mobilna plačila. A robot Pepper je precej več kot mobilna blagajna.

So to bodoči natakarji?
So to bodoči natakarji?

Robot Pepper uvaja inovativen način komunikacije s strankami, ki smo mu bili do zdaj priča le v futurističnih filmih. Robot namreč omogoča dvosmerno komunikacijo; omogoča naročanje hrane in pijače, podaja želene informacije in omogoča plačilo. Posameznik s Pepperjem vzpostavi stik tako, da ga pozdravi in aktivira svoj račun MasterPass. To stori s skeniranjem kode QR, ki mu jo na tablici pomoli Pepper, lahko pa to stori prek aplikacije s pritiskom na ikono Pepper. Ko se posameznikov račun MasterPass prek povezave Trådløst internet poveže s Pepperjem, ta ponudi personalizirane informacije, svetuje pri izbiri in pomaga pri plačilu. Pepper lahko tudi začne, potrdi in zaključi postopek transakcije, kot to demonstrira v promocijskem posnetku.

LÆS MERE: ”Obogateno” mesto – je to naša prihodnost?


Pepper bo sprejemal naročila in podajal informacije od konca leta 2016. “Potrošniki pričakujejo personalizirane storitve, prilagojene ponudbe in hkrati tekoč in preprost nakupni postopek tako na spletu kot v trgovini,” je robota ‘upravičil’ Tobias Puehse, podpredsednik laboratorija MasterCard Lab. “Z združevanjem Pepperjeve inteligence z varnim plačilnim sistemom, kot je MasterPass, lahko potrošnikom ponudimo več zapomnljivih in personaliziranih nakupovalnih izkušenj, ki so veliko več kot samopostrežni avtomati.” Ansøgning je bila razvita v singapurskem laboratoriju MasterCard Lab, enem izmed osmih znanstvenoraziskovalnih centrov MasterCarda.

Mere information

Mere information:
mastercard.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.