Seat havde ikke mulighed for at nyde rekorden, der blev sat i marts på den berømte Nordschleife længe. Renault skyndte sig med udviklingen og satte ved første lejlighed den mest sporty Megane nogensinde på den berømte bane - Megane RS Trophy-R, som vil blive produceret i en begrænset serie på 250 enheder, som vil blive solgt på 15 markeder.
Renault so očitno zelo srbeli prsti po rekordu, ki so ga bili letos marca primorani predati VWju, natančneje seat leonu cupra 280. Francozi so tako pohiteli z razvijanjem še bolj strupene in najbolj športne različice megana doslej in ga postavili na slavno pisto.
Na zunaj R različico megana trophy prepoznamo po dvobarvni karoseriji, z napisom različice na posebnem športnem odbijaču v slogu dirkalnikov F1. Na boku pa je posebna grafična poslikava, ki barvno sovpada z barvo serijskih 19-palčnih platišč, ki so lahko odeta v črno ali kričečo rdečo barvo.
Skupen prihranek pri teži v primerjavi s klasičnim meganom R.S. 275 trophy znaša sto kilogramov, od katerih 42 zapade na posebna školjkasta prednja sedeža izdelana iz polikarbonata. Nadalje so 16 kilogramov prihranili tudi z lažjo litij-ionsko baterijo akumulatorja, tri kilograme pa so prihranili tudi s posebnim lažjim in bolj zmogljivim zavornim sistemom z diski premera 350 mm. V osnovi opremi sta tritočkovna varnostna pasova, proti doplačilu pa ta nadomestita šesttočkovna športna varnostna pasova.
Cena za zdaj ostaja skrivnost, je pa znano, da bodo izdelali le 250 eksemplarer tega modela, ki bodo naprodaj v 15 državah, vprašanje pa ali tudi pri nas. Glede na renome, ki ga megane R.S. uživa pa smo sigurni, da bodo pošli zelo hitro.