Da Mercedes-Benz CLS blev introduceret, var der tale om en såkaldt mild hybrid-motor, der bruger en lille elmotor ud over den 6-cylindrede rækkemotor for yderligere acceleration og for at eliminere turboforsinkelse. Den er mere jævn at køre og tilbyder mere kraft. Denne motor er nu blevet yderligere forbedret og brugt i AMG 53-modellerne.
Tretmaja AMG 53 bodo deležni modeli CLS, E kupe og E kabriolet. V seriji AMG 53 so uporabili 3-litrski vrstni 6-valjni motor z večjim turbom. Motor v CLS53 bo imel tako 429 hestekræfter og 520 Nm navora, od katerih elektromotor prispeva 21 konjskih moči og 250 Nm navora. CLS53 potrebuje od 0 til 100 km/h 4,5 sekunde in ima najvišjo hitrost 270 km/t. Tokrat je tudi prvič, da je Mercedes ponudil možnost AMG tako za E kupeja kot E kabrioleta. Vsi modeli AMG 53uporabljajo 9-stopenjski menjalnik med dobbelt kobling og štirikolesni pogon 4MATIC+. Zaradi večje ekonomičnosti je pogon večino časa speljan na zadnji kolesni par.
Variationer MG 53 bodo imele kopico asistenčnih sistemov, ki smo jih že spoznali pri Mercedes-Benzu razreda S, na voljo bo tudi izbira različnih voznih profilov. Spremenjen je bil prednji odbijač, ki je zdaj še bolj športno strupen. Na zadku ne moremo mimo AMG in 53 značke, dvojne okrogle izpušne cevi pa je tudi nemogoče spregledati. Z modeli AMG 53 je Mercedes poskrbel za dodatno dozo adrenalina, ki jo poleg udobja lahko doživimo v avtomobilih s srebrno zvezdo.
LÆS MERE: MERCEDES-BENZ G-KLASSE (2019): STADIG ET IKON, PÅ trods af betydelige forfriskninger
Galerija slik: Mercedes-AMG 53
Mere information:
mercedes-benz.si