fbpx

Mitsubishi rumstjerne – den nye lyse bystjerne

Mitsubishi

I den mindste bilklasse har vi udover twinga, upa og ayga en ny spiller, i form af den mindste Mitsubishi model space star, som de er fast besluttet på at udfylde det hul, der er skabt af føllets pensionering. Mitsubishi-rumstjernens design er ret behersket, men den skiller sig ud i forhold til rummelighed, smidighed, udstyr og sidst men ikke mindst prisen. Disse spænder fra 8.490 til 9.990 euro.

Kar nekako tiho in neopazno je na slovenski avtomobilski trg zapeljalo novo mitsubishijevo orožje v najmanjšem velikostnem razredu – Mitsubishi space star. Z njim so pri Mitsubishiju odločeni zapolniti vrzel po odhodu colta, ki je svoj čas imel na tej strani alp veliko privržencev in posledično tudi kupcev. Čeprav si modela v oblikovnem smislu nista skoraj v ničemer podobna in je space star tudi 25 centimetrov krajši, pa naj bi ta ponujal enako količino prostora petim odraslim osebam in njihovi prtljagi.

Zunanja podoba je dokaj zadržana in brezčasna. O letniku izdelave bo marsikdo kar negotov. Pri tem bi bile močno v pomoč kakšne LED-ice.
Zunanja podoba je dokaj zadržana in brezčasna. O letniku izdelave bo marsikdo kar negotov. Pri tem bi bile močno v pomoč kakšne LED-ice.

Mitsubishi space star ima zunanjo obliko nekako značilno japonsko in dokaj brezčasno klasično. Opazovalcu namreč ne daje dovolj konkretnih informacij ali gre za novo vozilo ali model, ki je na trgu že več let, bojimo pa se da bo prevladalo slednje. Ob tem bi mu bile v veliko pomoč kakšne dnevne LED luči, ki bi delale družbo drugače relativno veliki količini kroma na karoseriji. 3,7 metra kolikor meri v dolžino nedvomno spada v segment A00, ob tem pa ga spremlja ugoden luftmodstandskoefficient luft Cx 0,27, ki skupaj z nizko težo vozila, vsega 845 kilogramov (120 kg manj kot pri coltu) nakazuje dobro ekonomičnost. Vedno je opremljen s petimi vrati, vozila na prodaj na slovenskem tržišču pa ozaljšana s krom paketom, kjer ta material obkroža meglenke, prednjo masko in pokrov prtljažnika.

Notranjost je kakovostna, a dokaj plastična, kar pa na sredinski konzoli uspešno razbijajo vstavki iz klavirske črnine. Se pa velja pri dveh bogatejših paketih odločiti za dvobarvno armaturno ploščo, saj zanjo ni doplačila.
Notranjost je kakovostna, a dokaj plastična, kar pa na sredinski konzoli uspešno razbijajo vstavki iz klavirske črnine. Se pa velja pri dveh bogatejših paketih odločiti za dvobarvno armaturno ploščo, saj zanjo ni doplačila.

Znotraj se ponovi zgodba brezčasne klasike z zunanjosti, saj so merilniki in armaturna plošča ponovno zadržano klasični, veliko je plastike, o modernem letniku izdelave pa priča klavirska črnina, ki se na različnih mestih pridružuje vstavkom iz imitacije aluminija. Glede prostora je v prvi vrsti kabina za segment nadpovprečno zračna, v drugi vrsti je le te pričakovano manj, vendar je prostora tako kot v prtljažniku več kot pri večini konkurence. Slednji v osnovni postavitvi sprejme 235 litrov, potnikom pa so na voljo tudi polica pod dvojnim dnom in po tretjinah deljiva zadnja klop.

Prtljažnik je tako kot pri večini konkurence kratek in globok, a sprejme za segment nadpovprečnih 235 litrov prtljage.
Prtljažnik je tako kot pri večini konkurence kratek in globok, a sprejme za segment nadpovprečnih 235 litrov prtljage.

Kupcem so na voljo trije paketi opreme: inform, nivite ter intense, prav vsi pa izstopajo glede bogatosti glede na razredno povprečje. V osnovi kupec tako dobi ročno klimo, ESC in senzor tlaka v pnevmatikah (zakon), audio napravo s priključki za zunanje naprave (AUX, USB), daljinsko centralno zaklepanje, potovalni računalnik in še kaj. Pri srednjem paketu platišča postanejo za palec večja in lita, klima postane samodejna, stekla v drugi vrsti dodatno zatemnjena, še sovoznikov sedež nastavljiv po višini, kupec pa dobi še senzor za dež in avtomatske luči. Pri najbogatejšem paketu intense, pa v opremo sodi še smart nøgle in tipka za zagon vozila, bluetooth, tempomat, usnjena volan in prestavna ročica (prvi s tipkami na krakih) te prednje meglenke. Pri dveh bogatejših paketih si je mogoče brez doplačila omisliti dvobarvno armaturno ploščo, kar toplo priporočamo, saj to veliko pripomore k razbitju barvne monotonije celotne potniške kabine.

Volanski obroč je dokaj moderno oblikovan, pri top paketu opreme pa premore tudi tipke na krakih in tempomat. Tipka za zagon motorja je nerazumljivo postavljena levo od volana, ki jo slednji tudi zakriva.
Volanski obroč je dokaj moderno oblikovan, pri top paketu opreme pa premore tudi tipke na krakih in tempomat. Tipka za zagon motorja je nerazumljivo postavljena levo od volana, ki jo slednji tudi zakriva.

Motorja sta dva, oba trivaljna bencinska. Šibkejši 1,0-litrski razvije 52 kW ali 71 KM, močnejši 1,2-litrski pa 59 kW oziroma 80 KM. Oba sta serijsko opremljena s sistemom start&stop, pnevmatikami z nizkim kotalnim uporom ter zaslonom eco drive assist, kar rezultira v 92-, oziroma 100 gramih emisij co2, menjalnik pa je vedno petstopenjski ročni.

LÆS MERE: Mitsubishi outlander PHEV – pionir med priključno hibridnimi suvi

Cene se pričnejo pri 8.490 evrih, kolikor stane različica 1.0 inform, sledi različica 1.2 invite, ki jo uvoznik ceni na 9.290 evrov, za najbogateje opremljeno različico 1.2 intense pa boste morali odšteti 9.990 evrov. Letos naj bi space star prepričal 120 kupcev.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.