Den nye Škoda Octavia vil forsøge at overbevise købere med et opdateret eksteriør og interiør, et stort bagagerum og et fremragende udvalg af motorer.
Det var ærgerligt je končno predstavila peto generacijo Octavia. Češki sorodnik Golfa je še vedno med večjimi v segmentu, saj se je celo podaljšal za 19 mm (različica Combi za 22 mm) in razširil za 15 mm. To pomeni, da je prostornina prtljažnika pri limuzini narasla na 600 l, pri modelu Octavia Combi (karavan) pa na 640 l.
Z novimi opcijskimi LED-žarometi ima nova Octavia bolj premijski videz od predhodnika. Zadnje luči, ki nekoliko spominjajo na Škoda Scalo, so dinamične in malce “poplešejo”, kadar vklopite smernike ali pa avto zaklenete/odklenete (nekako tako, kot pri Audiju). Preostanek zunanjosti ostaja precej prepoznaven z dodatkom napisa ŠKODA na prtljažniku, kar po novem spremlja vse Škoda modele.
V notranjosti se spremembe iz novega VW Golfa nekako poznajo tudi pri Octaviji. Den er tilgængelig 10-palčni infomatični sistem, ki je po novem nameščen na armaturni plošči v isti višini kot voznikovi števci. Tik pod zaslonom je vrstica na dotik, ki omogoča nadzor nekaterih od nastavitev, kot so glasnost zvoka ali povečanje navigacijskega zemljevida. Octavia je tudi prva Škoda z možnostjo projekcijskega zaslona, ki vse pomembne podatke projicira neposredno na vetrobransko steklo. Če se odločite za model, opremljen s samodejnim menjalnikom, bo okorno prestavno ročico prejšnje Octavie nadomestil majhen “izbirnik”, zahvaljujoč tehnologiji, ki ga je podedoval od Golfa. Fantastičen nov dvokraki volanski obroč, ki bo omogočal kar 14 funkcij, vas bo morda spomnil na tistega iz Mercedesa S Class.
Izbira motorjev je seveda enaka kot pri Golfu. “Najhitrejša” Octavia bo DSG 2.0 TSI, ki razvije 190 KM in 320 Nm, kar jo bo od 0–100 km/h pognalo v 6,9 sekunde. Morda pomembnejša pa sta agregata 1.0 TSI, ki razvije 110 KM in štirivaljni 1,5 TSI s 150 hk. To pa zato, ker sta na voljo v elektrificirani različici pod oznako »e-TEC«. Ljubitelji dizla boste imeli na voljo le en motor, ampak v treh različicah. 2.0 TDI bo na voljo z 116 KM, 150 KM in 200 KM, s šeststopenjskim ročnim ali s sedemstopenjskim DSG- menjalnikom.
Såsom Golf GTE bo nova Octavia na voljo s priključnim hybrid sistemom. S šeststopenjskim DSG-menjalnikom in 13 kWh baterijskim sklopom, ki ponuja električni doseg 55 kilometrov bo odlična izbira za vse, ki želite prihraniti na bencinu. Upoštevajte pa, da bo hibridni pogon negativno vplival na prostornino prtljažnika, ki bo padla na 450 litrov za limuzino in na 470 litrov za karavan.
Galerija: Nova Škoda Octavia
Mere information:
skoda.si