Selvom Chevrolet Camara er en bil med kultstatus ud over dammen, bliver den også i stigende grad et symbol på den "amerikanske drøm" i Europa. "Pony"-bilen fra syvende generation af Camaro er hurtigere, nemmere at styre og lettere end forgængeren fra 2010, som var et rigtigt hit. Den sidder på den nye Alpha-platform, lånt fra Cadillac ATS og CTS, men har ellers mere til fælles med den end med sin storebror.
Nye Chevrolet Camaro det er ožji in krajši kot predhodnik, zahvaljujoč lahkim a čvrstih materialov pa je tudi nekoliko lažji (za okoli 100 kilogramov). Osnovni različici z 18-palčnimi platišči tehtnica tako nameri le 1300 kilogramov. Čeprav ima športno dušo, pa Camaro ni pozabil na udobje in priboljške sodobne tehnologije, ki ga simbolizirata 8 tommer skærm z infotainment sistemom MyLink in brezstična tehnologija polnjenja pametnega telefona. In če gre kje iskati vzporednice s ”prednikom” je to pri fiziognomiji, seveda pa je bil vseeno deležen kar nekaj sprememb.
LÆS MERE: Corvette Z06 C7.R - Den hurtigste Corvette du nogensinde får lov til at købe
Chevrolet Camaro lahko dobite s tremi različnimi motorji, vsakemu pa pripada svoje vrste ”rjovenje” in ročni šeststopenjski ali osemstopenjski avtomatski menjalnik. Novost je 2,0-litrski štirivaljnik (!) z 279 konjskimi močmi (205 kW), ki na sto km/h ”teče” manj kot šest sekund. Opcija b je 3,6 liters V6 motor, ki zmore 340 KM (250 kW), oba pa za zajtrk pohrusta tretja opcija, različica SS z V8 6,2-litrskim motorjem, ki na zadnji par koles dostavlja 451 konjev (332 kW). Najbolj mišičasta verzija je opremljena še z gumbi in senzorji, ki so primerni za igranje na dirkaški stezi.
Mere information:
chevrolet.com