fbpx

Den nye Fiat 500 - fordi den er, hvad den er - er mere end fremragende

I 8 år, startende i 2007, lavede Fiat-mærket ingen væsentlige ændringer i den reinkarnerede Fiat 500, men i årenes løb var der også antydningen af den første seriøse renovering, som bringer rekord med 1.900 ændringer. Sådan at kun et dygtigt øje kan se dem på ydersiden, men vigtigt for 500'erens succes i fremtiden. Italiensk kunst må dog ikke ændre sig for meget! For det er som det er - mere end fantastisk!

Fiat 500 dela posebnega prav to, da ostaja zvest svojemu osnovnemu konceptu in z razliko od nekaterih svojih konkurentov poizkuša ostati tak kot je. Enak kot je bil pred več kot 58 leti, oziroma avto kot smo ga nekoč poznali. Seveda trend sodobnega časa narekuje spremembe, a so se inženirji pri Fiat zavedali, da morajo fino delo postoriti predvsem pod zunanjo lupino. Le tej pa z decentnim občutkom popraviti sledi časa in mestnemu šarmerju iz af Italien nameniti le manjše kozmetične popravke. 8 år je v avtomobilskem svetu veliko, zato je tudi sprememb pri Fiat 500 ni malo. Kar 1900, a dobro skritih pa čeprav naj bi pomenilo, da ima novi fiat 500 s predhodnikom skupnih le 60 procent komponent, povedano drugače, 40 procent je popolnoma novih. Zaradi vraževerja pa so Fiat 500 predstavil 3. julija, le dan pred svojim uradnim 58 rojstnim dnevom.

Fiat 500 je svetovni uspeh, saj so jih od leta 2007 izdelali kar 3.8 milijonov.
Fiat 500 je svetovni uspeh, saj so jih od leta 2007 izdelali kar 3.8 milijonov.

Fiat 500 je pravzaprav najbolj pomemben model blagovne znamke Fiat, ki počasi a sigurno filozofsko spreminja svoje poslanstvo in se poslavlja od znane prodajne palete. Vrača se k čustvom, nostalgiji, športu in avtomobilom, ki so jih ljudje imeli radi. Vse skupaj nakazuje tudi napoved modela Fiat 124 ter lanskoletna širitev palete Fiat z modelom urbanega malega SUV 500x. Slednji je navdušil z občutkom za podrobnosti in višjim nivojem občutka kvalitete. Pri Fiat povedo, da nas v prihodnjem letu čaka presenečenje in predstavitev treh novih modelov Fiat, ki bodo popolnoma drugačnega karakterja kot družina 500. In bodo začrtali novo smer, oziroma dodatno drugo smer izdelkov Fiat.

Bo Fiat v prihodnosti izdeloval le še avtomobile s čustvenim nabojem?
Bo Fiat v prihodnosti izdeloval le še avtomobile s čustvenim nabojem?

Mogoče ga slovenere nismo množično vzeli za svojega, a razlog tiči v tem, da ne premoremo velemest kjer bi lahko cenili njegovo okretnost in dimenzijsko primernost. Pa čeprav ga na naših ulicah zlahka opazimo tudi zaradi tega ker ga enostavno ne gre spregledati. Fiat 500 je izjemno uspešna prodajna zgodba prav tam, kjer se za vsak dolžinski centimeter šteje in to so urbane prestolnice af Europa ter onkraj luže, kjer cenijo predvsem njegovo drugačnost in italijanski šarm. Od leta 2007 so pri Fiat tako izdelali kar 1.5 milijona vozil, kar je pravzaprav izjemno veliko za ta avtomobilski segment, ki se načeloma v zadnjih letih nekoliko krči, oziroma stagnira na enaki ravni. 500 pa je celoten življenski cikel uspel povečevati prodajne številke in delež v segmentu.

Oglas novi Fiat 500 – ne spreminjaj umetnine


Pa poglejmo nekatere glavne oblikovne spremembe. Na zunanjosti bodo poznavalci opazili spremenjene prednje žaromete, ki premorejo ločene dnevne led dnevne luči. Spremenjena pa je tudi konfiguracija in postavitev meglenk ter vsekakor prednji odbijač, ki je očiščen og mere minimalističen in s podarjenim 500 nasmeškom ter na na ovo preoblikovanimi režami za zajem zraka.

Dnevne luči dajejo poseben oblikovni podpis novemu Fiat 500.
Dnevne luči dajejo poseben oblikovni podpis novemu Fiat 500.

Spremembam prednjega dela vozila se pridružuje zadek na katerem so vselej LED zadnje luči z edinstvenim svetlobnim podpisom. Luč za meglo ter vzvratno vožnjo pa se je preselila v zadnji odbijač, ki je prav tako izčiščen in nekoliko detailiran. Rahlo korekcijo pa je doživela tudi bočna linija, a tega ne boste opazili prav zares.


Da bo Fiat 500 še bolj zabaven je na voljo 13 barv, ki se jim pridružuje 6 kompletov nalepk za personalizacijo “second skin“, ki pa jih pri Fiat ne zaračunajo dodatno. Saj menijo, da je karakter del poslanstva Fiat 500.

13 različnih barv ter 6 kompletov nalepk "second skin" bo poskrbelo za občutek individualnosti.
13 različnih barv ter 6 kompletov nalepk “second skin” bo poskrbelo za občutek individualnosti.

V indre so spremembe večje predvsem po zaslugi izboljšanih materialov ter novih paketnih opcij. Na sredini bohoti večopravilna multimedijska “tablica” uConnect, ki premore tudi 7 – palični zaslon. Drugače vse ostaja načeloma v “istem stilu” le nekoliko boljše kot v predhodni generaciji.

V notranjosti ni mnogo sprememb. Na izbiro je več barvnih kombinacij, boljši materiali ter seveda sodobni tudi digitalni števci ter sistem uConnect.
V notranjosti ni mnogo sprememb. Na izbiro je več barvnih kombinacij, boljši materiali ter seveda sodobni tudi digitalni števci ter sistem uConnect.

Logično se pridružuje barvna legesyge v notranjosti, kjer lahko sedaj kupci izbirajo med 10 barvnimi kombinacijami.

Pri motorizaciji seveda niso pozabili na zelen ogljični vtis, ki ga prinašajo motorji Euro 6. Tako so na razpolago tri bencinski motorji ter en dizelski agregat, a se bo paleta v prihodnosti povečala še za dva. Kupci 500-tice pa bodo lahko svojega mestnega malčka opremili z Dualogic avtomatskim menjalnikom, ki ga bodo lahko opravljali z obvolanskimi ročicami. Vse skupaj brez pretiranih sprememb in usklajeno s karakterjem avtomobila, ki se najbolj počuti v mestu.

Fiat 500 / Novi Fiat 500
Fiat 500 / Novi Fiat 500

Novi Fiat 500 je dokaz, Ja odličnih idej ni dobro preveč spreminjati. Zato po napovedih Fiata cena, novega Fiat 500 ostaja enaka predhodniku. In tudi zato je Fiat 500 takšen kot je – več kot fremragende!

Zunanjost – galerija – Novi Fiat 500

Notranjost – galerija – Novi Fiat 500

Mere information

Več informacij & cene: 
fiat.si

Začetek prodaje novega Fiat 500 je predviden za september 2015! Točne cene za slovenski trg še niso znane, a bodo ostale na primerljivem nivoju cen modela, ki se poslavlja.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.