fbpx

Ny Mercedes-Benz GLC - Mr. Hollywood har aldrig været så sexet

Novi Mercedes-Benz GLC 2015

Mercedes-Benz introducerede først forgængeren til GLC, GLK-modellen, i filmen "Sex and the City" og placerede den straks som en damebil i høj klasse - man kan sige en dame-SUV. Meningerne om dens form og formål har varieret gennem årene. Det var en af de biler, som du enten elskede den eller hadede den. Hr. I den nye version har Hollywood ikke kun et nyt navn – GLC – men faktisk et helt nyt koncept. Og det er også derfor, den vil appellere til en større skare af stjernens følgere.

Da novi GLC nihče ne bo sovražil in pravzaprav vsak nekoliko zavidal je odgovoren Robert Lešnik. Slovenski oblikovalec, ki zadnja leta Mercedes vpihuje veter v jadra in je pravzaprav deloma odgovoren za preporod blagovne znamke. Del tega preporoda pa predstavlja tudi letošnja celovita prenova segmenta G (gelendewagen) v katero sedaj spadajo GLA, GLC, GLE, GLE coupe og Hr. Napovedan pa je tudi mogočni GLS.

Razlika med novim in starim je več kot očitna - GLC vs GLK.
Razlika med novim in starim je več kot očitna – GLC vs GLK.

»Novi GLC predstavlja naslednji korak v razvoju uspešne filozofije SUV. Združuje vrhunsko udobje s športnim pridihom. Navdušuje na cesti in, bolj kot kadarkoli prej, navdušuje tudi na terenu,« je ob predstavitvi dejal Thomas Weber, član uprave Daimler AG, odgovoren za raziskave in razvoj vozil Mercedes-Benz.

Samosvoja nekoliko kupejevska zunanjost

Zunanjost športnega atleta, s katerim lahko brez pomislekov obišče tudi kakšne težje terene. Naprimer - golf igrišče!
Zunanjost športnega atleta, s katerim lahko brez pomislekov obišče tudi kakšne težje terene. Naprimer – golf igrišče!

Nye GLC boste prepoznali po značilni dinamični liniji, ki ji v razredu ni para. Namreč kljub temu, da je terenec je njegova silhuet izjemno športna in dinamična ter na trenutke spominja na kupeje. Tako tudi zadek GLC-ja povzema nekatere oblikovne poteze bratov, ki se lahko pohvalijo z najboljšimi količniki upora.

Priznati moramo, da gre po vsej verjetnosti za najbolj čvrsto zadnjico v razredu! Novi Mercedes-Benz GLC
Priznati moramo, da gre po vsej verjetnosti za najbolj čvrsto zadnjico v razredu! Novi Mercedes-Benz GLC

Na to kaže tudi 19 oddstona boljša učinkovitost avtomobila od predhodnika GLK, za kar je v veliki večini odgovoren rekordno nizek upor GLC, ki zanša le 0,31 Cd. Odbijači so odslej na voljo v treh različicah: poleg osnovne različice še terenska, z večjim vstopnim kotom vozila in športna izvedba AMG. GLC ima za 118 milimetrov večjo medosno razdaljo, kar daje vozilu eleganten pečat. Bočno padajoča linija, pogosto imenovana tudi »dropping line« je postala zaščitni znak blagovne znamke Mercedes-Benz.

Značilna bočna linija, ki pada proti zadku je postala zaščitni znak Mercedes-Benzov.
Značilna bočna linija, ki pada proti zadku je postala zaščitni znak Mercedes-Benzov.

Platišča so na voljo do velikosti 20 palcev. Z opcijskimi mat črnimi oblogami na bokih poudarjajo terenski značaj razreda GLC. Seveda boste značaj poudarili tudi s športnim AMG paketom. Tak pa bo izpadel naravnost “besen”.

V notranjosti vse tako kot mora biti

Potrebno je priznati, da se novih Mercedes izjemno hitro privdiš, saj gre za avtomobil v katerem po nekaj minutah osvojiš praktično vse. Den nye GLC večino zadev povzema po svojem razrednem bratu C, kar je več kot odlično saj je tam notranjost praktično najboljša v razredu. Armaturna plošča je pregledna. Infomracijski sistem pa zadosti intuitiven, da ga hitro osvojiš.

Armaturnba plošča je znana že iz razreda C. Nič hudega! Je odlična!
Armaturnba plošča je znana že iz razreda C. Nič hudega! Je odlična!

Novo razvita je tudi inovativna drsna ploščica, ki je hkrati tudi počivalo za roko. Prepoznava tudi prstne geste, črke, številke in posebne znake. Z njim lahko vnašate podatke v katerem koli jeziku, ki ga podpira sistem Audio 20 eller COMAND Online. Velik informacijski zaslon je delno integriran v sredinsko konzolo in navdušuje z visoko resolucijo. Zračniki s kovinskim izgledom dajejo armaturni plošči videz sportsånd in ustvarjajo kontrast s toplim videzom drugih uporabljenih materialov.

Lepa rit in pravzaprav za ta razred zelo spodoben volumen - 550 litrov.
Lepa rit in pravzaprav za ta razred zelo spodoben volumen – 550 litrov.

Ob tem pa jhe potrebno poudarit da GLC ni majhen avtomobil in da so občutki prostora v njem na visokem nivoju. Prav tako lahko v prtljažni prostor pospravite 550 liter.

GLC tudi kot priključni hibrid

Novega GLC ne morete dobiti v izvedenki, ki bi ponujala pogon le na prednji ali zadnji par. Kupite lahko le čistokrvnega terenca, kar hvalimo. Tako so prav vsi modeli so opremljeni z inteligentnim štirikolesnim pogonom 4MATIC, ki letos praznuje 30 let obstoja ter serijskim samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC. GLC je na voljo v različicah GLC 220d 4MATIC, GLC 250d 4MATIC in bencinski GLC 250 4MATIC. Prvič je v tem razredu na voljo tudi hibridna različica GLC 350 e 4MATIC. Priključni hibrid bo navduševal z zmogljivostmi saj s kombinacijo moči bencinskega motorja 155kW (211 KM) ter s 85kW (116 KM) močjo električnega motorja predstavlja pravo malo zver. Seveda novega GLC dobite z vsemi asistenčnimi sistemi, ki jih drugače ponuja Mercedes-Benz in ga s tem uvrščajo na najvišjo stopničko tako aktivne kot pasivne varnosti.

Cene se začno pri 46.600 evrih, od tam pa vas bo omejila le matematika, vaša domišlija in denarnica.

Mere information

Mere information:
www.mercedes-benz.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.