Novi Mercedes-Benz GLE je direktni naslednik legendarnega modela ML - zastavonoše segmenta luksuza - gnanega na 4 kolesa. Le ta je že davnega leta 1997 začrtal segment luksuznih SUV in vedno znova postavljal standarde na praktično vseh področjih. Bil je najhitrejši, najvarnejši in vendo znova izjemno inovativen. Nova generacija GLE je zvesta zgodnji tradiciji. Do pike!
Dokaz, da so Nemci izjemno temeljit narod je prenova, ki se začne pri samem imenu in prinaša novo oznako – GLE. Nov sistem označevanja temelji na temeljnih modelih A, B, C, E in S. Terenska vozila bodo imela v prihodnje prvi dve črki »GL«. »G« predstavlja terenska vozila, katerih začetnik je prav kultni klasse G. Črka »L« se nenehno pojavlja skozi zgodovino znamke in je črka povezovanja, ki omogoča lažjo izgovorjavo. Čeprav mnogi mislimo, da pomeni “gelandewagen”- torej del besedne zveze, ki v nemščini označuje izraz terensko vozilo.
Oblika po načelu manj je več
Novi GLE je izjemno resen terenec in z bratom GLE coupe nima veliko skupnega. To je tudi bil namen oblikovalcev, ki so želeli z modelom GLE pravzaprav ustvariti antitezo in avtomobil, ki bo bil všečen konzervativnim industrialcem. Za postavljače bo po vsej verjetnosti bolj primeren GLE coupe. Ampak, pojdimo sedaj v detaile!
Nova maska vozila je agresivnejša in z dvema lamelama. Dnevne luči so sedaj serijsko v LED tehniki. Zadek vozila po novem zaključujejo dekorativne izpušne cevi za športni izgled. (grr) Športnost bodo po novem zagotavljala tudi serijska 20 palčna platišča. Za boljšo zvočno zaščito potnikov skrbi novo vetrobransko steklo z debelino 5 mm in dodatnim akustičnim filtrom. In še in še bi lahko naštevali, a na koncu zaključili, da je novi GLE pravzaprav odličnejši stari ML. Še vedno konzervativnejši od drugih dveh germanskih super SUV-ov. Kar je dobro in bo našlo svoj krog kupcev. A na njega bodo pozorni tudi tisti, ki želijo imeti “velikega” saj v njegov zadek lahko spravimo do 690 litrov prtljage.
Notranjost – zvezdniška in brez kiča
Če nekaterim Mercedesom v zadnjem obodbju lahko očitamo zvezdniški “kič” oblikovanja notranjosti, kar konec koncev ni nič slabega. Je GLE v tem pogledu ukrojen po meri gospoda. Bolj resen in brez posebnih čustev – a tako zelo tipično odličen, da se človek težko odlepi od sedežev in volan prepusti komu drugemu.
Glamur, strast in skrbnost malenkosti, ga postavljata visoko – tja kamor se začne in konča tudi cena te odlične kočije.
Motorizacija – nepomembno
Pri temu razredu avtomobila je pravzaprav vseeno kaj izberete pod motornim pokrovom. Vselej bo odlično! GLE kjub njegovi spoštljivi masi 2.150 kilogramov bo vsekakor gnalo kamor boste zasukali volan in desni nogi pustili prostor za vzdolžne premike. Pod pokrovom boste imeli od 150KW/201 KM do 430KW/576KM. Vselej s 4 koesnim pogonom – 4MATIC ter avtomatskim menjalnikom 9G-TRONIC.
In cene? Zgodba s praznjenjem vašega računa se prične pri 58.990 evrih ter se konča za model GLE 63 AMG S MATIC på 166.880 evrih. A s tem zgodba še zdaleč ni zaključena, saj si lahko izberete še kakšno dodatno malenkost, ki bo vašega super SUV-a premaknila do magične meje 200.000 evrov. Tak nakup vsekakor svetujemo, saj boste čez 50 let to vozilo prodali za saj 3x znesek. Pa saj ste industrialec in za razumete v investicije. GLE – je prav to! Vaša naslednja investicija.
Več informacij in cene:
mercedes-benz.si