Porsche Mission E konceptbilen er resultatet af at tænke, at hvis vi havde uendelige penge og al den viden til rådighed, ville vi... Tyske ingeniører var i denne hud, så dette er en luksus sportssedan med 600 heste, som drev ved elektricitet, bevæbnet til tænderne med det bedste de har. De skubbede køreturen til 919 Hybrid racerbilen, mens de for konstruktionen så til produktionshybriden Spyder 918 og dens version til Le Mans udholdenhedsløb, og de fjernede også batteriet. To indbyggede elmotorer yder 600 hestekræfter, og den accelererer fra nul til 100 km/t på 3,5 sekunder. Åh, og den oplader hurtigere end en Tesla!
Et studie športne električne limuzine Porsche Mission E je polna presežnikov in skupek najboljšega kar lahko Porsche ponudi. Oblikovno sicer ne napoveduje novih smernic, saj se drži prepoznavnih potez, a Porsche ima tako ali tako brezčasne linije. Videz tako pozornost in soj žarometov preusmeri na elektrisk drivlinje.
Hitro polnjenje s Porschejevim 800-voltnim polnilnim sistemom ”Turbo Charge” je, kot trdijo, še hitrejše kot Teslini ”Superchargerji”. 800-voltna napeljava v avtomobilu je sicer dvakrat toliko, kot premore Tesla S. Ta naj bi zagotavljala napolnitev litij-ionskih baterij op til 80 pct v vsega 15 minutah (za 400 km dosega), postanek na klasičnih polnilnicah pa bi se zavlekel nekoliko dlje. Doma bi ga lahko polni počasneje in sicer kar z brezžičnim indukcijskim polnjenjem.
LÆS MERE: 15+ hotte bilnyheder for efteråret 2015 / Frankfurt 2015 (IAA)
Študija pridela 200 km/h na uro v zgolj ducat sekundah, akumulatorji pa naj bi zagotavljali dovolj elektrike za 500-kilometrski domet. Štiripogonski (prednja kolesa imajo sicer pogon le ob priložnostih, kot je pospeševanje, športna vožnja in na drseči podlagi) Porsche Mission E resda ne bo nikoli ugledal luči sveta kot serijski model, zato pa z njim Porsche tipa javnost ter razkazuje mišice z novimi tehnologijami, med katerimi najbolj izstopa omenjeni električni pogonski sklop, par električnih motorjev s 600 konjskimi močmi oziroma 440 kilovati.
Športna e-limuzina se je na avtosalonu v Frankfurtu na ogled postavila skupaj s pomlajenim modelom 911, ki si je dal nedavno napeti gube. Ima štiri vrata in prav toliko pomičnih sedežev. Baterija je na dnu, zato ima avto izjemno lavt tyngdepunkt. In kdaj lahko njegovo izpeljanko pričakujemo na cestah? Upajmo, da že pred letom 2020.
Mere information:
porsche.com