Den fjerde version af Porsche Panamera 4 E-hybrid er blevet elektrisk. Porsche lover et forbrug på kun 2,5 liter pr. 100 kilometer og en elektrisk rækkevidde på 50 kilometer.
Priključni hibrid Porsche Panamera 4 E-hybrid poganjata 2,9-litrski bencinski V6 biturbo bencinski motor, hvem kan 330 hk (242 kW), in elektromotor s 136 KM (100 kW). Skupna sistemska moč znaša 462 KM (339 kW, 700 Nm navora), ki jo na vsa štiri kolesa prenaša 8-stopenjski dvosklopčni menjalnik PDK. Štirisedežni športni poslovnež lahko na elektriko (brez izpustov) tiho kot miška vozi 50 kilometer pri hitrosti 140 km/h. Največja učinkovitost avtomobila bo po besedah Porscheja dosežena v samodejnem voznem programu Hybrid Auto.
LÆS MERE: Nova Porsche Panamera — luksuzna limuzina, za petične in drugačne managerje
Zelena Panamera se ponaša z baterijo z zmogljivostjo 14,1 kilovatne ure, ki se napolni v 5,8 ure (s 7,2-kilovatnim polnilnikom), s hitrim polnilnikom pa čas poseka na 3,6 ure (s hitrim polnilnikom in 230-voltnim priključkom). Od 0 do 100 km/h porabi 4,6 sekunder ter se priganja do 278 km/t. Še bolj kot to navduši nizka poraba in izpusti CO2. Na 100 kilometrov naj bi porabil pičla 2,5 litra in v okolje spustil 56 gramov CO2 na kilometer. Det har luftaffjedring, ki skrbi za uravnoteženje udobnost in športnosti. V Slovenijo bodo ekološko ozaveščeno Panamero pripeljali april 2017, trgovci pa se bodo od nje ločili za 107 tisoč evrov.
Porsche Panamera 4 E-hybrid:
Mere information:
porsche.com