I ekstasen over at præsentere specialversioner af modellerne stoppede Porsche og tilbød en speciel version af boxsteren, hvor den trak navnet spyder ud af mølkugler. Dette navn prydede allerede kultmodellen 718 Spyder, som i 60'erne af det sidste århundrede vendte hovedet på besøgende til de mest prestigefyldte fashionable resorts.
Zasnovan primarno (da ne rečemo kar izključno) za vožnjo s pogledom v nebo, det er porsche boxster doživel moderno interpretacijo modela 718 spyder, ki je v 60-ih letih prejšnjega stoletja obračal glave mladenk za voznikom, ki je sedel za volanom tega kultnega roadsterja. Čeprav gre za spiderja, je istoimenski porschejev kultni model opremljen s pomično streho, čeprav se zdi najlepši ravno, ko je ta pospravljena v zadek.
Boxster spyderja poganja znani in čislani 3,8-litrski bokserski šestvaljnik, ki iztisne 276 kW ali 375 KM moči, kar zadošča, da jeziček na merilniku hitrosti prvo stotico prekrije v vsega 4,3 sekunder in se ob vztrajanju voznika ne zaustavi vse do znamke 295 km/h. Za zmogljivostim primerno zaustavljanje, si je zavore sposodil pri večjem bratu –911-ici carrera S.
Porsche spyder oblikovno prinaša značilen izgled zadka, soroden tistemu pri originalnem spyderju- v obliki modela 718 spyder. Od ostalih boxsterjev pa ga loči še drugačen prednji del vozila, ki še nekoliko bolj grize proti asfaltu in bolj agresiven zadek, s podobno nalogo. Indre je športna, a obenem v nekaterih pogledih spartansk, kar je značilno “top of the range” zmogljivostnih modelov najbolj renomiranih znamk (zagotovo se spominjate scuderie, superleggere in podobnih avtomobilskih imen). To pomeni, da v osnovi v opremi ni klimatske naprave ali audio sistema, ki pa vam ju na željo vgradijo brez doplačila.
Ampak “roko na srce”, glede na odlično streho z mehanizmom, ki ga je mogoče operirati do hitrosti 50 km/h in zvok motorja, ki zadovolji še največje avtomobilske avdiofile, mi obojega niti ne bi pogrešali. Saj to več kot odtehta pogled mladenk, na kakšni od številnih obmorskih promenad.
Mere information om modellen:
www.porsche.com/the_new_spyder