fbpx

SEMPL 2018: 20 års jubilæum med udskejelser

Peter Hi

SEMPL 2018, en regional konference med verdenskendte eksperter fra verden af marketing, medie- og kommunikationsledelse, afholdes i år den 29. og 30. november på Grand Hotel Bernardin i Portorož. I anledning af sit 20 års jubilæum er SEMPL ved at udarbejde et endnu større og bredere internationalt program, som udover forelæsninger også vil indeholde workshops med det formål at tilegne sig praktisk viden.

Vigtig information
Hvornår?
til
Hvor?
Grand Hotel Bernardin, Portorož
Arrangør
Facebook begivenhed
Entré
od 190,00 € dalje (early bird, do 31. avgusta)

Med prvimi razkriti govorniki regijske konference SEMPL 2018 je Belgijec Peter Hinssen, karizmatični vizionar, ki ga v regiji še nismo imeli priložnosti poslušati. Redno se pojavlja kot gost na največjih konferencah in forumih tehnoloških velikanov, kot so Google, Microsoft in Apple. Njegova zadnja knjiga Dan pojutrišnjem (The Day After Tomorrow) pa se uvršča na sezname najboljših poslovnih knjig zadnjega leta. Hinssen bo na SEMPL-u govoril o prihodnosti organizacij in poslovnih modelov. O tem, kako se znajti v svetu hitrih sprememb, kako obstoječe poslovne strukture in razmišljanje spremeniti za uspeh in rast v ekosistemih, ki se šele razvijajo.

Peter Hinssen
Peter Hinssen

Na konferenci bodo med predavatelji tudi Simon Gosling, ki je ustvaril “dom prihodnosti”, eden izmen največjih strokovnjakov za znamčenje na svetu, David Brier, “prodajni šepetalec” Wes Schaeffer in številni drugi strokovnjaki iz tujine in Slovenije. Za več informacij o govorcih in novostih o programu spremljajte PRØVE na družbenih omrežjih.

Poleg predavanj, ki bodo razkrila medijsko-komunikacijske trende v regiji, SEMPL organizira tudi delavnice, usmerjene k pridobivanju praktičnega znanja. Mreženja na mednarodni ravni ne zagotavljajo samo zabavni večerni dogodki, temveč si ga lahko zagotovite z nakupom VIP prijavnine, ki med drugim omogoča tudi večerjo s predavatelji.

Mere information

Mere information:
sempl.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.