Hvis der er en stereotype, der er dybt forankret, så er det legetøjet til drenge og piger. Piger leger med Barbies, og drenge leger med biler. Sådan er det og intet andet. Bilreklamer har en tendens til at forstærke kønsstereotyper, men Audi tacklede begge stereotyper i Spanien på en meget interessant måde - med en animationsfilm, der er Pixar værdig.
Audi det er v Španiji predstavila zanimiv oglas, posnet v slogu Pixarjevih animiranih filmov, ki ruši stereotipe o igračah. Te so običajno strogo ločene na tiste za fantke in deklice.
LÆS MERE: Audi tastatur - er det det mest stilfulde tastatur nogensinde?
V kratkem animiranem oglasu deklica (lutka) pobegne iz dekliškega oddelka z roza kočijami, ličili ipd. na fantovski oddelek s tovornjaki, akcijskimi figurami ipd., kjer si izbere svoj prevoz – Audi R8 – in se odpravi dogodivščinam naproti. Med drugim tekmuje z voznikom formule 1. Dogodivščina se konča, ko se luči trgovine ponovno prižgejo in se le-ta odpre. Ker je pozabila gledati na uro, deklici ni uspelo priti nazaj na svoje mesto. Na tleh ju najdeta mamica in njen sinček. Čeprav mamica lutko položi nazaj na svoje mesto, dečku ni mar, da je voznica ženska. ”Spremenimo pravila igre,” poziva Audi.
Galerija – utrinki iz španskega oglasa za Audi:
Mere information:
audi.es