fbpx

En slovener forklædt som en berømt urtelikør

Člana žirije Anže Herbst in Aljoša Bagola sta čestitala zmagovalcu.

Den mest populære urtelikør imponerede med en begrænset serie på 10.000 flasker i et forfrisket billede. Jagten på en ny kreativ løsning involverede ekstraordinært mange unge designere, der skabte inspirerende løsninger til det afslappede mærke af de populære bitters. Ekspertjuryen valgte Domna Kalina som vinderen, som blev den første slovener til at forklæde en flaske med den mest berømte urtelikør i verden. Den begrænsede serie kommer på hylderne fra den 23. marts.

Najbolj znani zeliščni liker je na družabnem dogodku v Ljubljani na ogled postavil prve steklenice omeje serije. Gre za 10.000 steklenic, katere krasi kreativna rešitev Domna Kalina, ki je na minulem oblikovalskem natečaju najbolj navdušila strokovno žirijo. Zmaga ni bila lahka, saj je imela žirija, pod vodstvom Anžeta Herbsta iz G3 Spirits, zahtevno nalogo. Oblikovalske presežke so izmed 200 prijavljenih del izbrali Tjaša Kokalj, modna poznavalka in manekenka, Sašo Radović, art direktor in Aljoša Bagola, kreativni direktor. Po besedah slednjega bi lahko izpostavili vsaj pet ustvarjalcev, ki so dosegli zelo visok kreativni standard in si zagotovo zaslužijo dodatne pozornosti. »Tovrstni natečaji so hvaležni za pregled ustvarjalnega utripa na sceni« je še dodal Bagola.

Zmagovalec Domen Kalin.
Zmagovalec Domen Kalin.

Žirija je v oblikovalski rešitvi Kalina, ki je sicer študent arhitekture, prepoznavala visoko dodano vrednost, uporabnost in močno povezanost z izhodišči. Žirantka, Tjaša Kokalj je o zmagovalnem delu povedala, da gre za podobo, ki je »netipična, nevsiljiva pa vendar z vsemi obveznimi komponentami, ki govorijo o zeliščnem likerju.«

Na ogled najboljših deset del

Zbrana oblikovalska srenja in znani medijski obrazi so si z zanimanjem ogledali razstavo najboljših desetih del, ki se jim je uspelo prebiti v finalni izbor. Družabni dogodek v ljubljanskem LP baru je minil v kreativnem duhu, saj so se imeli mladi oblikovalci priložnost družiti s številnimi pretkanimi mački iz oblikovalskega sveta.

Obiskovalci so si z zanimanjem ogledali razstavljena dela vseh desetih finalistov.
Obiskovalci so si z zanimanjem ogledali razstavljena dela vseh desetih finalistov.

Nova podoba je všeč tudi oblikovalki čevljev Alji Novak Viryent: ki je prav tako sodelovala na oblikovalskem natečaju. “Super je. Zdi se mi zelo inovativna, moderna, sodobna, takšna za današnji čas,” nam je dejala Alja, ki bi grenčico prepoznala po steklenici in podobi jelena.

Na prodajnih policah od 23. marca

Zmagovalec natečaja se je veselil zmage. “Občutki so res super! Najbolj sem se veselil, da bom videl končni izdelek na steklenici in prodajnih policah.” nam je povedal Domen Kalin. Študent arhitekture se je na natečaj prijavil, da bi se malo zamotil med študijem. “To je bil eden redkih natečajev pri nas in prijavil sem. Zmaga me je prijetno presenetila, saj je bil to moj prvi profesionalni natečaj,” je še dodal. In kje je dobil idejo za dizajn? “Kot bodoči arhitekt veliko delam s črtami, blizu pa mi je tudi minimalizem. Iz tega sem dobil idejo,” nam je povedal Domen, ki tudi sicer po kultni grenčici rad poseže.

Prve tri nagrajence sedaj čaka izlet in ogled tovarne zeliščnega likerja v mestu Wolfenbüttel ter obisk prestolnice nočnega življenja Berlin. Vsi ljubitelji kultne grenčice pa lahko svojo najljubšo pijačo v omejeni seriji na prodajnih policah najdejo še pred velikonočnimi prazniki.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.