Super Bowl 2016 nærmer sig. Det finder sted den 7. februar 2016, når Carolina Panthers og Denver Broncos møder hinanden på Levi Stadium i Santa Clara, Californien (hjemmebane for San Francisco 49ers). Men ligesom selve spillet er de tilhørende begivenheder mindst lige så vigtige ved Super Bowl. Med dette mener vi de annoncer, der kører i pauser og er en popkulturkategori for sig selv. Men hvis vi skal vente på vinderen til dommerens sidste fløjt, er alle annoncer kendt på forhånd. Det er derfor, vi allerede afslører de bedste annoncer, der vil blive vist i løbet af 50-års Super Bowl-jubilæet.
Letos bo že jubilejni 50. Super Bowl. Gre za eno največjih prireditev na svetu, ki je v srčiki športni dogodek, a je že zdavnaj prerasla svoje okvire. Gre za enega najbolj komercialno obarvanih dogodkov, na katerem lahko gledalci uživajo ne samo v tekmi, ampak tudi v številnih oglaševalskih presežkih in osupljivih glasbenih nastopih. In tako kot se tekmovalci grebejo za žogo, se za sekunde med prekinitvami tekme grebejo oglaševalci. In to kljub temu, da ena stane celo premoženje (lani je NBC, ki je tekmo prenašal, za 30-sekundni oglas zaračunal 4,5 milijona ameriških dolarjev). A Super Bowl ima neverjetno moč, saj ima oglas v tem terminu doseg 250 vsakodnevnih oglasov.
LÆS MERE: Super Bowl 2015: De 10 bedste Super Bowl-annoncer
Kaj pričakovati od nastopa Beyoncé in skupine Coldplay, ki bosta publiko zabavali med polčasom, ostaja skrivnost (himno bo pela Lady Gaga), kaj pričakovati od oglasov, pa si lahko ogledate v nadaljevanju, kjer vam predstavljamo najboljše oglase, ki se bodo odvrteli med tekmo Super Bowl 2016.
Najboljši oglasi med Super Bowlom 2016:
Heinz: Wiener Stamped
T-Mobile – Restricted Bling
Hyundai Elantra- Ryanville
Min – #DefyLabels
Avocados – #AvosInSpace
Bud Light – Bud Light Party is Coming
Shock – Unfiltered Talk with T.J Miller
Budweiser USA: Give A Damn