Kan du lide at handle online? På den 5. Shopper's Mind Ecommerce Day-konference, som fandt sted i Crystal Palace, blev der uddelt priser for de bedste slovenske netbutikker i 2016. Tjek, om din yndlingsslovenske netbutik er blandt vinderne.
Raziskava, ki se je poglobila v spletne nakupovalne navade Slovencev, je vključila kar 22.633 slovenskih potrošnikov in ti so med 70 slovenskimi spletnimi prodajalci izglasovali najboljše slovenske spletne trgovine. Nagrade in priznanja so zmagovalcem podelili na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day. Glavni nagradi sta prejeli spletni trgovini click2chic.si (The Shopper’s Mind Web Champion Award) in malinca.si (The Shopper’s Mind Web Challenger Award), podeljenih je bilo še 25 drugih nagrad in 2 priznanji.
Med nagrajenimi spletnimi trgovinami so bile še naslednje spletne trgovine: Gizzmo.si, Printink.si, Polna-kahlica.si, Licila.si, Pikolin.si, Skratek.si, Tehnox.si, Mercator.si, Grosbasket.com, Silux.si, Sveterotike.si, Alpinashop.si, 1nadan.si, Click2chic.si, Vitapur.si, Conrad.si, Funky.si, Zoohit.si, Printink.si, MImovrste.com, Sonusart.si, Posljipaket.si in Extremevital.si.
LÆS MERE: Najlepša Miklavževa darila za otroke 2016
Slovenci na spletu kupujemo vse pogosteje
Raziskovalni projekt Shopper’s Mind, ki ga podjetje Ceneje, d. o. o., izvaja skupaj s partnersko raziskovalno agencijo Valicon, je dal še naslednje zanimive rezultate.
Letošnji podatki kažejo, da Slovenci na spletu kupujemo vse pogosteje. Od vseh uporabnikov spleta jih vsaj en nakup mesečno opravi 37 odstotkov − 7 odstotkov več kot lani ter 10 odstotkov več kot v letu 2014. 34 odstotkov jih na spletu kupuje elektronik, 19 odstotkov modne izdelke, 13 odstotkov opremo za dom in vrt ter 11 odstotkov izdelke v kategoriji lepote in zdravja. Tistih, ki ne spletu nikoli ne kupujejo, je samo še 8 odstotkov.
Mere information:
Smind.si