Den nye aygo bringer en ny in-house designfilosofi, markeret med bogstavet X på næsen af køretøjet. Det gør den en del anderledes end den udgående model, og nykommeren overgår også sidstnævnte med hensyn til komfort og køreegenskaber, hvis designere har været meget opmærksomme på forbedringer. Priser fra 8.690 euro og frem, aircondition og LED-kørelys som standard.
Tudi na boku in zadku vzporednih s prvo generacijskim aygom skoraj ne gre iskati, po novem pa je na voljo tako v izvedbi s tremi, kot tudi petimi vrati. Pri Toyoti pravijo, da naj bi z novim aygom v svoje vrste privabili veliko novih kupcev, predvsem mlajših kot velja trenutno povprečje lastnikov toyot.
Notranjost je bila tako kot zunanjost ukrojena popolnoma na novo, še vedno pa so merilniki bolj skromni, je pa novi aygo dobil veliko opreme, ki je prej ni premogel, med katero štejemo avtomatsko klimo, tempomat, pomično platneno streho in parkirno kamero.
Na voljo je pet paketov opreme: X, X-play, X-cite, X-clusive in X-wave, že v osnovi pa kupec dobi ročno klimo, ESC, LED dnevne luči, el pomik stekel, audio napravo z AUX-USB priključki in daljinsko centralno zaklepanje. Navzgor po lestvici pa platišča postanejo 15-palčna (pri tretjem nivoju pa tudi lita), kupec dobi še bluetooth, stikala na volanu in usnjen volanski obroč.
LÆS MERE: Toyota FCV – avtomobili na gorivne celice postajajo realnost
X-cite pa primakne še meglenki, parkirno kamero in boljše oblazinjenje. X-clusive je bogatejši še za avotmatsko klimo in veliko dodatnega (kromiranega) blišča na zunanjosti, X-wave pa pomeni višek ponudbe in je bogatejši za delno usnjeno oblazinjenje, električno pomično platneno streho in dodatno zatemnjena stekla (od B-stebrička dalje).
Med dodatki pa najdemo zaslon občutjiv na dotik, ki lahko prevzame tudi vlogo navigacije, poleg tega pa so na voljo tudi številni dodatki za zunanjo karoserijo in potniško kabino, s katero lahko vašega aygota naredite v še bolj posebnega, možnosti personalizacije pa obsegajo tako določene dele karoserije v različnih barvah ter številne možnosti polepitve in različnih (barvnih) platišč.
Motor je samo eden in sicer 1,0-liters trecylindret, ki ga sicer poznamo že od prej, zmore pa 51 kW ali 69 KM, ki na kilometer poti emitira 95-, oziroma 97 gramov emisij (glede na menjalnik), zvezan pa je s petstopenjskim ročnim menjalnikom, ob doplačilu 850 evrov, pa njegovo mesto zasede X-shift robotizirani menjalnik.
Priserne starter kl 8.690 evrih (X) in končajo pri 11.460 evrih, koliko stane x-wave. Letos naj bi jih prodali 50, prihodnje leto pa 100.
Mere information på:
www.toyota.si/aygo