fbpx

Vittel – zamašek za vodo, ki je vaš osebni hidrator

Vittelov zamašek je 'Bilobil' za pitje zadostne količine vode, saj vas opominja, da ostanete hidrirani. Ob današnjem tempu in količini dela je namreč kar 80% ljudi pozabi čez dan spiti dovolj. Ko telo sproži rdeči alarm je ponavadi že prepozno, kar je Vittelu dalo idejo, da svoje rdeče pokrovčke opremi z zastavico in odštevalnikom časa. Ti na največ uro opomnijo, da je čas za požirek ali dva in vas tako ohranjajo v 'boju' za 8 kozarci dnevno.

Premalokrat se namreč zavedamo, da je prav voda temeljni kamen našega zdravja. A že en sam obrat pokrovčka bo dovolj, da boste naredite pomemben življenjski obrat.

Kdo pravi, da se nobena dobra zgodba ne začne z vodo, ampak le z alkoholom?
Kdo pravi, da se nobena dobra zgodba ne začne z vodo, ampak le z alkoholom?

Pokrovček, ki prihaja skupaj z ustekleničeno vodo Vitell (Nestlé), bo mogoče namestiti na vse običajne plastenke, z odštevanjem pa bo začel vsakič, ko ga boste kot šal ovili okoli plastenkinega grla. Ko bo uro ali želeni čas mimo, bo zastavico katapultiralo v zrak, češ, čas je za pitje. Ker, zaposleni kot smo, kot za-stavo pozabljamo na take malenkosti, kot je pitje vode.

LÆS MERE: Coca Cola imponerer med nye innovative kasketter

Voda ni kri, pa zato predstavlja skorajda 80% našega telesa, toliko, kolikor procentov ljudi jo tudi pozabi dnevno spiti dovolj.
Voda ni kri, pa zato predstavlja skorajda 80% našega telesa, toliko, kolikor procentov ljudi jo tudi pozabi dnevno spiti dovolj.

In zakaj je ta metoda opominjanja učinkovita? Ker je privlačno zapakirana in zabavna. Vsaka večja ura ‘odbije’ polno uro, a nima vsaka Martina Krpana in kobilice, kot jo ima tista iz Lutkovnega gledališča. In tako tudi nima vsak pokrovček živahne zastavice, ki jo boste- pa če priznate ali ne- komaj čakali, da jo vrže na noge in boste lahko osvežili usta, da ne bodo na koncu dneva suha kot poper.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.