fbpx

Hvorfor nægter nogle mennesker at bære beskyttelsesmasker? Forskere mener, at svaret ligger i dette

En nylig undersøgelse udført i Brasilien kunne løse spørgsmålet om, hvorfor nogle mennesker er så modstandsdygtige over for at bære beskyttelsesmasker, selvom det er en af de tre anbefalinger til at forhindre spredningen af den nye coronavirus-infektion, sammen med hygiejne og holde en passende afstand .

Ifølge rapporter CNBC-ja so raziskovalci iz univerze v Londrini ugotovili, da se ljudje z “antisocialnimi lastnostmi”, kot so nizka stopnja empatije, pogosto sodelovanje v tveganih situacijah, splošna brezčutnost, veliko pogosteje nočejo prilagoditi novim pravilom. Kot poudarjajo, se “asocialno” nanaša na ljudi z antisocialno osebnostno motnjo, za katere je značilno, da zanemarjajo pravice drugih in pogosto kršijo pravila. K temu spadajo še nenehno navzkrižje z družbenimi običaji, moralo in zakoni. Običajno se ta motnja pojavi že v otroštvu ali mladosti in se nadaljuje tudi v odraslosti.

“Te lastnosti vsaj deloma pojasnjujejo, zakaj se nekateri ljudje kljub povečanju števila okužb in smrtnih primerov ne držijo ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe,” pravijo avtorji brazilske undersøgelser.

Nošenje zaščitne maske je ob higieni in vzdrževanju primerne razdalje eno izmed treh priporočil pri preprečevanju širjenja okužbe z novim koronavirusom.

De blev inkluderet i undersøgelsen 1.500 odraslih ankentirancev skozi obdobje 15 tednov pandemije, vprašanja pa so obravnavala različne osebnostne lastnosti, kot so emaptija, impulzivnost, sovražnost, manipulacija, neodgovornost in pa seveda tudi konkretne stvari, kot je nošenje zaščitne maske.

Endnu en poljska študija je prišla do podobnih zaključkov, in sicer da narcisi, ljudje, ki nimajo emaptije in imajo okrepljen občutek lastne pomembnosti, pogosteje zanemarjajo varnostne smernice in nasvete ob pandemiji.

Mere information

sciencedirect.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.