Selfies er dybt integreret i vores populærkultur i dag, og folk er nu klassificeret efter den stil, de bruger til at tage en selfie. Og hvilken stil har du? Ifølge en nylig undersøgelse af folk, der tager selfies, er der 3 typer. Og nej, ikke alle, der tager en selfie, er narcissister.
På Brigham Young University je pet študentov raziskovalcev izvedlo raziskavo o tem kulturnem fenomenu. Uspeli jim je dokazati, da selfie presega meje samoobsedenosti, saj je pomembno orodje za dokumentiranje današnje družbe.
Den deltog i undersøgelsen 46 ljudi, ki so po pomembnosti razvrščali svoje razloge oziroma motivacijo za selfije. Te je raziskovalna ekipa nato ovrednotila in tako so prišli do 3 tipov ljudi, ki delajo selfije.
LÆS MERE: Berømte selfies fra de sidste 100 år #selfie
Komunikator
Če delate selfije zavoljo ‘izobraževanja’ in vključujete svojo sledilce ter družino v spletni razpravi, potem ste verjetno komunikator. Raziskovalka Maureen Elinzano je pojasnila, da so taki ljudje naklonjeni dvosmerni komunikaciji. Lena Dunham, Lady Gaga ali Anne Hathaway svoje selfije nalagajo zato, da svoje sledilce spodbujajo ali pa opominjajo na pomembna vprašanja.
Avtobiograf
Avtobiografi ste tisti, ki vidite selfije kot ključno orodje, s katerim beležite pomembne dogodke – tak primer je na primer Rick Mastracchio, ki je v letu 2014 posnel epski selfie v vesolju. Raziskovalci poudarjajo, da v nasprotju s komunikatorji ne iščete nujno povratnih informacij in sodelovanja, čeprav še vedno želite, da vaše fotografije vidijo tudi drugi.
Samopromotor
Raziskovalka Harper Anderson pravi, da je ta skupina pravzaprav najmanjša. Samopromotorji radi dokumentirajo vsako stvar v svojem življenju in upajo, da bodo sebe in svoje zgodbe predstavili v čim bolj pozitivni luči.