fbpx

Danes praznujemo Mednarodni dan piva: Praznujte trenutke, ne piva!

Zakaj najboljši del piva sploh ni pivo?!

Foto: zaslonska slika YouTube

Heineken® nas na Mednarodni dan piva opominja, da je najpomembnejše druženje. S kampanjo, ki nosi močno sporočilo "pozabite na pivo", želijo v ospredje postaviti pomen kakovostnega druženja in veselih trenutkov.

Pivo kot izgovor za druženje

“Greva na pivo? Want to grab a beer? ¿Te apetece una cerveza? On va boire une bière?” – fraze, ki so postale sinonim za prijetno preživljanje časa v dobri družbi. V Heinekenu® poudarjajo, da je pomembnejše prijateljsko druženje, polno smeha in veselja, kot pa samo pivo. Freddy Heineken, ustanovitelj legendarne blagovne znamke, je nekoč izjavil: “Ne prodajam piva, prodajam gezelligheid,” kar pomeni dobre in prijetne trenutke v družbi.

Foto: zaslonska slika YouTube

Praznovanje s pozabljenimi pivi

Heineken® je ob Mednarodnem dnevu piva pripravil ganljiv oglas, ki prikazuje, kako so na zabavah, ob praznovanjih nogometnih zmag ali ob večerih v barih ‘pozabljena piva’ dokaz, da je bilo druženje resnično uspešno. V oglasu, podkrepljenim z nežnimi toni Debussyjeve skladbe Claire de Lune, vidimo, kako najboljši del druženja ob pivu sploh ni pivo samo, temveč trenutki, ki jih preživimo skupaj.

Digitalna doba in osamljenost

V času digitalne preobremenjenosti in daljših delovnih urnikov postaja druženje vse bolj redko. Nedavna študija je pokazala, da se kar četrtina svetovnega prebivalstva počuti osamljeno. V Heinekenu® se zavedajo pomena socialne povezanosti in si že dolgo prizadevajo, da bi ljudi spodbudili k boljšemu družabnemu življenju. Lani so predstavili ‘The Boring Phone’ – telefon brez interneta in družbenih omrežij, da bi pokazali, kako digitalna razbremenjenost izboljša družabne izkušnje. Poleg tega so leta 2022 lansirali “The Closer”, odpirač za steklenice, ki ob odpiranju piva zapre vse delovne aplikacije.

Foto: zaslonska slika YouTube

150 let združevanja ljudi

Ob svoji 150. obletnici je Heineken® predstavil globalno kampanjo, ki poudarja, da je najpomembnejše, kako se ob pivu zabavamo. Ustvarili so “Good Times Index”, ki določa pogoje za resnično dobre trenutke. Kampanja dokazuje, da je bistvo blagovne znamke v združevanju ljudi in ustvarjanju nepozabnih trenutkov.

Dolf van den Brink, izvršni direktor Heinekena®, je ob tej priložnosti izjavil: »Na mednarodni dan piva praznujemo ne samo naše pivo, temveč predvsem dobre trenutke, ki jih ustvarjamo v družbi. Na zdravje!« Willem van Waesberghe, mojster pivovar, pa dodaja: »Kot mojster pivovar doživljam izjemen okus našega piva, a danes gre za posebne trenutke, ki obdajajo pitje piva. Vesel mednarodni dan piva!«

Foto: zaslonska slika YouTube

 

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.