Welche Modemarken haben dieses Jahr den größten Gewinn gemacht? Die „Top 10“-Liste umfasst Marken aus der günstigeren Klasse sowie einige Marken von Luxusmodehäusern. Welches sind also die wertvollsten Marken dieses Jahres?
Pred mesecem dni je Interbrand, ki med drugim skrbi za svetovanje in na sploh za strategijo ter vodenje blagovnih znamk, izdal letni indeks vodilnih svetovnih blagovnih znamk letošnjega leta. Na seznamu se najde vse, od podjetij, ki ponujajo potrošniški material, do luksuznih velikanov in ikoničnih avtomobilskih podjetij. Pri analizi so se upoštevala tako merila iz finančnega poslovanja, ebenso gut wie lojalnosti, ki jo vsaka znamka posebej navdihuje. Pod drobnogled smo vzeli modne blagovne znamke in jih razvrstili med ”top 10” največ vrednih modnih znamk letošnjega leta. Na samem vrhu lestvice najdemo modnega velikana, znamko Louis Vuitton, kar nas ne ravno preseneča, saj je blagovna znamka ne dolgo od tega prodrla tudi na azijski trg. Na drugem in tretjem mestu uspešno sledita znamki HM und Nike. Podrobne podatke si poglejmo na spodnji lestvici.
1. Louis Vuitton €17.715m ($22,552m) (-9%)
2. H&M €16.561m ($21,083m) (+16%)
3. Nike €15.612m ($19,875m) (+16%)
4. Zara €9.525m ($12,126m) (+12%)
5. Gucci €8.157m ($10,385m) (+2%)
6. Hermes €7.051m ($8,977m) (+18%)
7. Cartier €5.851m ($7,449m) (+8%)
8. Adidas €5.795m ($7,378m) (-2%)
9. Prada €4.695m ($5,977m) (+7%)
10. Tiffany & Co. €4.663m ($5,936m) (+9%)
Mehr Informationen:
www.bestglobalbrands.com/2014/ranking