Der italienische Architekt Luca Agnelli ist fasziniert von der Vergangenheit und seine Werkstatt ist auf maßgefertigte Fahrräder spezialisiert. Unter anderem fertigt er sie auch aus Panzern, zuletzt aber aus einem Citroën 2CV oder spačka (1949-1990), wie wir dieses beliebte Citroën-Modell mit zwei Pferden liebevoll nannten, das viele Slowenen mobilisierte und auch war hergestellt in Cimos in Koper oder noch früher in Tomos. Seine Maske wurde mit dem Heck des ebenso berühmten Lastendreirads Doniselli Duomo kombiniert, und es entstand das Elektro-Dreirad 2CV Paris, das alle eingefleischten Retro-Fans begeistern wird.
Citroëni 2CV so večinoma izginili s cest. Slovite spačke zdaj vidimo le še na kakšnih srečanjih ljubiteljev starodobnikov. A Luca Agnelli je poskrbel, da spaček na ulicah živi dalje, resda v nekoliko drugačni obliki.
Dvokonjski avtomobil je v letih svojega obstoja (1949–1990) doživel številne izvedbe, a takšne še ne. Reinkarniral se je kot kolo, tricikel, če smo natančni, pod pokrovom pa ne skriva motorja z 2 KM, pač pa zmogljiv električni motor.
WEITERLESEN: Bultaco Brinco – električno gorsko kolo, ki prekaša ‘kroske’
Če sprednji del predstavlja nedotaknjena maska modela iz leta 1980, zadnji del tricikla pripada znamenitemu tovornemu triciklu iz Italije znamke Doniselli Duomo aus dem Jahr 1929.
Tricikel, ki je ‘lepljenka’ dveh legend cest in ulic, sliši na ime 2CV Paris und fährt es 36 V/250-vatni motor, ki ga napaja Panasonicova baterija 36 V/10 Ah.
Poleg motorja se je pod dvižno masko našel prostor tudi za Kofferraum, kolo pa ima tudi prednje LED-Scheinwerfer, šest prestav, spredaj bobnaste in zadaj disk zavore, originalno Citroënovo prednje vzmetenje in znamenit Brooksov sedež. Če želite, ga lahko naročite.