Was wäre, wenn weltbekannte Marken wie Facebook, Amazon, Adidas, Lacoste und Michelin Wein verkaufen würden? Diese Frage stellte sich Thomas Ollivier alias Tom Le French und stellte sich vor, wie Weinflaschen aussehen würden, die von bekannten Marken abgefüllt würden, die in der Weinbranche unbekannt sind. Seine fiktiven Entwürfe präsentierte er in der Serie „99 Wine Bottles“.
99 Wine Bottles je serija steklenic vina z izmišljenimi etiketami svetovno znanih blagovnih znamk, ki jih sicer ne najdemo med ”vinarji”. Namišljene dizajne je izdelal kreativec Thomas Ollivier, ki si je zamislil, kakšne steklenice bi na prodajne police pošiljale znamke kot so Google, McDonalds, Coca-Cola, New York Times in Walt Disney, če bi se kdaj odločile svoj posel razširiti še na vinarstvo.
WEITERLESEN: Reuters: Die beliebtesten Instagram-Fotos 2015
Vse steklenice vina v nadaljevanju so fiktivne in jih žal ni moč kupiti.
Svetovno znane blagovne znamke kot prodajalke vina:
Več namišljenih steklenic:
tomlefrench.com