fbpx

Apocalyptica in Ljubljana

Finska orkestralna rock skupina se znova vrača v Ljubljano. Tokrat se bo predstavila v klubski maniri in nastopila v Cvetličarni. Skupina, ki deluje od začetka devetdesetih let, je s pomočjo klasične glasbe predstavila metal glasbeni žanr tudi tistim, ki po navadi tovrstne glasbe niso poslušali. Čelist z univerzitetno ...

Wichtige Informationen
Wenn?
Woher?
Blumenladen, Kranjčeva 20, Ljubljana
Veranstalter
Facebook-Veranstaltung
Eintrittspreis
25 Euro im Voraus.

Finska orkestralna rock skupina se znova vrača v Ljubljano. Tokrat se bo predstavila v klubski maniri in nastopila v Cvetličarni. Skupina, ki deluje od začetka devetdesetih let, je s pomočjo klasične glasbe predstavila metal glasbeni žanr tudi tistim, ki po navadi tovrstne glasbe niso poslušali. Čelist z univerzitetno izobrazbo Eicca Toppinen je med svojim šolanjem dobil idejo, da bi poskusil odigrati uspešnice skupine Metallica na violončelo. Zbral je svoje sošolce, ki so z njim delili navdušenje in strast do metal glasbe, in nastal je fenomen Apocalyptica, ki že skoraj dvajset let svetu ponuja edinstveno mešanico klasične in metal glasbe. Uspelo jim je prepričati tudi oboževalce metal glasbe, da so dorasli nalogi, ki so si jo zadali. V nekaj letih glasbenega raziskovanja so se lotili različnih glasbenih slogov. Od hitrih, melodičnih rifov vse tja do počasnejših ritmov. S svojim sedmim albumom, ki so ga simbolično poimenovali kar 7th Symphony, so sklenili svoje skoraj dve desetletji trajajoče glasbeno ustvarjanje. S svojim glasbenim izdelkom so še posebej navdušili privržence metala, saj je album nekoliko trši in zanimivejši od prejšnjih. Posegli so po že preverjenem receptu mešanice klasične glasbe ter metala in preprosto navdušili. Poleg šestih simfoničnih pesmi album vsebuje štiri pesmi z vokali. Med njimi je tudi pesem, ki so jo posneli skupaj z Gavinom Rossdalom, vodjo skupine Bush.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.