fbpx

Der Bentley Mulsanne Speed ist für Geschwindigkeiten von bis zu 305 km/h ausgelegt

Bentley präsentierte sein Flaggschiff in Form eines 530 PS starken Mulsanne, dessen Tacho die magische 300-km/h-Marke überschreitet und fünfmal höher stoppt. Dafür sorgt der handgefertigte 6,75-Liter-Biturbo-V8, der satte 1.100 Nm Drehmoment entwickelt und gleichzeitig gut ein Zehntel sparsamer ist als sein schwächerer Bruder.

Angleški renomirani proizvajalec ročno izdelanih avtomobilov Bentley je pred premiero v Parizu predstavil svojega Paradepferd, der den Namen hört mulsanne speed.

Za razliko od standardne velike limuzine s tem imenom ima pod pokrovom motorja 25 več iskrivih vrancev, die es produziert ročno izdelan šest in tri četrt litrski twin turbo V8 bencinar, obenem pa razvije tudi tovornjaških 1.100 Nm das größte des Drehmoments. To zadošča da ta kolosalna limuzina s težo 2.685 kg, potegne do končnih 305 km/h, stotico med merilniki pa prekrije v vsega 4,9 sekunde.

Da je motor, kakor tudi večino preostalega vozila izdelan ročno, priča posebna ploščica na začetku motornega prostora in obenem sporoča koliko velik motor je pred opazovalcem.
Da je motor, kakor tudi večino preostalega vozila izdelan ročno, priča posebna ploščica na začetku motornega prostora in obenem sporoča koliko velik motor je pred opazovalcem.

Saj ne da bi bilo to potencialnim lastnikom pomembno, ampak inženirji pri Bentleyu so v prezentacijo modela zapisali tudi, da je mulsanne speed 13 odstotkov bolj ekonomičen kot standardni mulsanne, kljub temu pa ne gre pričakovati rekordne ekonomičnosti, saj znaša povprečna poraba, kot jo navaja tovarna 14,6-litrov, pričakovati pa je, da se bo poraba gibala okoli 20-ice.

Hitrega mulsanna je na zunaj mogoče prepoznati po v temnejši odtenek sive barve odet “radiator grille”, odbijača pa še nekoliko agresivneje grizeta proti asfaltu. Aresivnejša je tudi podoba stranskih “škrg”, tako prednja kot zadnja svetila pa so dobila še nekoliko temnejše ozadje. Za palec večja so tudi Felgen, ki po novem merijo kar 21 Zoll, dobila pa so tudi finiš podoben tistemu pri prej omenjeni maski motorja.

Notranjost je polna presežkov, tako glede najboljših materialov kot tudi kombinacije retro-modernega dizajna. Ne manjka pa niti napredne tehnike v obliki prilagodljivega športnega zračnega vzmetenja.
Notranjost je polna presežkov, tako glede najboljših materialov kot tudi kombinacije retro-modernega dizajna. Ne manjka pa niti napredne tehnike v obliki prilagodljivega športnega zračnega vzmetenja.

Na zadku pa se bohoti še nekoliko večji par dvojnih izpušnih cevi s prav tako temnejšim sivim premazom kot pri standardnem mulsannu. Ne manjkajo pa niti posebne značke o različici na boku vozila.

Znotraj je speed dobil posebno dvobarvno kombinacijo usnjenega oblazinjenja, ki obkroža praktično vse kar je mogoče, poseben pa je tudi zaključni šiv. Zaključki iz klavirske črnine se dopolnjujejo z Kohlefasereinsätze. Poleg tega je “hitri” mulsanne dobil tudi prilagodljivo zračno športno vzmetenje in krmiljenje.

Käufer werden na voljo že to zimo v eni od štirih novih karoserijskih barv, cena pa do premiere v Parizu ostaja skrbno varovana skrivnost.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
bentleymotors.com/mulsannespeed

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.