fbpx

Lesen trägt zur Verbesserung des Wohlbefindens bei und hat eine therapeutische Wirkung

Lesen gilt nicht nur als eine der schönsten Freizeitbeschäftigungen. Er entführt uns in eine unbekannte Welt, die im Gegensatz zum Film viel mehr unsere eigene ist, da wir sie teilweise mit unserer Fantasie konstruieren. Es ist also nichts Ungewöhnliches, dass Lesen das Wohlbefinden steigert und therapeutisch wirkt.

Vsak, ki se je že kdaj izgubil v dobri zgodbi in pozabil na vse ostalo okoli sebe, ve, da knjige v sebi skrivajo čarobno moč: odpeljejo nas na neverjetne dogodivščine, kjer se lahko poistovetimo z glavnimi junaki, ter nam omogočijo, da pozabimo na vsakdanje skrbi, hkrati pa nas naučijo novih strategih spopadanja s težavami. Znano je, da lahko branje pripomore k izboljšanju počutja ter deluje terapevtsko.

Knjige omogočajo pobeg
Knjige omogočajo pobeg.

V ZDA se je razširila nova veja terapije z imenom biblioterapija. Ta vrsta pristopa uporablja leposlovje in poezijo kot orodje za boj proti depresiji, anksioznosti, motnjami hranjenja ter drugim duševnim problemom. Branje ima subtilen, a pomemben učinek na našo kognicijo in psiho: knjige nas povlečejo v popolnoma drug svet, spremenijo našo percepcijo na svet in samega sebe ter oblikujejo naše vrednote.

Branje blagodejno vpliva na naše čustvovanje
Branje blagodejno vpliva na naše čustvovanje.

Čeprav je organizirano zdravljenje z literaturo precej nova stvar, pa je branje že od nekdaj izjemno cenjeno – že stari Grki in Rimljani so prisegali na branje kot ključni del posameznikovega in družbenega zdravja, raziskave po drugi svetovni vojni pa so pokazale, da branje Jane Austen pomaga pri premagovanju posttravmatske stresne motnje.

WEITERLESEN: Sanjska služba – sestavljanje kock Lego

Pomembna je izbira kvalitetne literature
Pomembna je izbira kakovostne literature.

Če vas žuli kakšna skrb ali se spopadate s stresom, vam priporočamo, da nekoliko počakate z jemanjem tablet ter poskusite, ali vam v oporo lahko stopijo Huxley, Hesse ali pa J. K. Rowling.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.