Sneaker-Marken fordern Menschen oft heraus und tun dies auf kreative Weise, weil wir wissen, wie schwer es manchmal sein kann, uns zu bewegen. Das letzte Mal, als Reebok dies tat, verschenkte Reebok seine neuen Laufsneaker ZPump 2.0 an alle, die an der Werbeanzeige in Stockholm vorbei schneller als 17 km/h liefen. Würden Sie die Herausforderung annehmen?
Reebok je na ulici švedske prestolnice Stockholm postavil zanimiv oglas, pravzaprav izložbo s supergami, ki jo je opremil z radarjem za merjenje hitrosti in sledilno napravo, da je lahko razbrala tempo mimoidočih. Istočasno jih je namreč s provokativnim stavkom ”Ste dovolj hitri za superge ZPump 2?” postavila pred izziv.
Vsakomur, ki je bil pripravljen in zmožen teči mimo oglasa hitreje kot 17 km/h, se je odklenil eden od izložbenih predalčkov in mimoidoči je bil za trud nagrajen z novimi supergami Reebok ZPump 2.
WEITERLESEN: Futuristične superge, ki jih upravljamo s pametnim telefonom
Za oglasom stoji agencija Tiere, Reebok pa je s tem želel aktivirati ciljno skupino, nasploh navdihniti ljudi in jih pripraviti do tega, da se priženejo do skrajnih mej tudi na prostem, ne le v fitnes centrih. Od tu tudi slogan ”Bodi več človeka”. Ne veste, kako hitro je 17 km/h? Naj povemo, da Usain Bolt teče s hitrostjo nad 40 km/h, vaš tek, ko lovite avtobus, da vam ne odpelje tik pred nosom, pa je nekako tista hitrost, ki je ”cena” za nove superge Reebok.