fbpx

CES 2018: Toyota e-Palette Concept, die würfelförmigen Lieferwagen der Zukunft

Toyota e-Palette Concept

Auf der diesjährigen CES 2018 präsentierte Toyota seine Zukunftsvision. Dieser ist zwar auf den ersten Blick designtechnisch nicht der schönste, dafür aber alltagstauglicher. Die Toyota e-Palette ist eine Vision von autonomen Lieferfahrzeugen, und das Projekt hat bereits das Interesse großer Namen wie Amazon, DiDi, Mazda, Pizza Hut und Uber geweckt.

Toyota e-Pallete je zaradi kockaste oblike preprosto rečeno “škatla” na kolesih. Ponudili jo bodo v treh dolžinah, med štirimi und sedmimi metri. Dizajn e-Pallete res  ni posebno vznemirljiv, a ima v tem primeru funkcija prednost pred estetiko. Zaradi pravokotne oblike se izkoristek prostora znatno poveča. Visoka zasnova in pomanjkanje zaobljenih kotov bo Uberju omogočila prevoz večjega števila ljudi, pri Pizza Hutu pa bodo lahko brez težav s picami zapolnili prostor od tal do stropa. Vsak naročnik bo imel možnost individualne sestave notranjosti e-Palette.

Toyota je na CES-u 2018 oznanila, da namerava okoli e-Palette ustvariti celoten poslovni ekosistem. “Kocke” bodo izredno prilagodljive, partnerji pa bodo lahko sami ustvarjali programsko in tehnično opremo za svoje individualne potrebe. Pri Toyoti pravijo, da če ne bodo želeli, partnerjem ne bo treba uporabljati Toyotinih sistemov za avtonomno vožnjo, temveč bodo lahko vgradili svoje avtonomne sisteme. Prednost skupnega sistema bi bila tudi v tem, da bi se prek centrale izmenjavali podatki, recimo, o stanju na cestah, se posredovalo plačila in še mnogo drugih stvari. Toyota bo obsežna testiranja začela v letu 2020, tako da do takrat še ne pričakujte dostavo pice v kockastem avtomobilu. Toyota namerava prve e-Palette uporabiti na olimpijskih igrah v Tokiu leta 2020.

WEITERLESEN: TOYOTA FT-AC: VIELE KAMERAS UND VOLLSTÄNDIGE AUSSTATTUNG FÜR TIERENTHUSIASTEN

Galerija slik: Toyota e-Palette Concept

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
toyota.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.