Obwohl das Wort Smart dem Smart-Fahrzeug von Geburt an gegeben wurde, handelt es sich eigentlich nur um ein kleines und nicht besonders intelligentes Fahrzeug. Ein wirklich smartes Fahrzeug muss selbständig und seitwärts fahren können, das weiß der Smart small EO Smart „Connecting Car“ 2. Berufsverkehr ist ein Albtraum und ein freier Parkplatz ein Wunsch.
Obwohl es so ist intelligentes Auto EO Smart ”Connecting Car” 2 zgolj prototip, nekatere njegove inovacije ponujajo vpogled v prihodnost pametnih in fleksibilnih vozil. Z velikimi stekli in vrati z dvižnim odpiranjem pa že sicer spominja na nekaj, kar bi prinesli iz prihodnosti. In tako se tudi vozi. Vsa štiri kolesa avtomobila EO 2 se namreč zasukajo um 90 Grad, kar pomeni, da so lahko tudi povsem pravokotna na karoserijo. Ta sistem mu ne omogoča le, da se vrti v popolnem krogu, ampak tudi diagonalno vožnjo in vožnjo vstran, kar bi lahko pomenilo konec bočnega parkiranja. Ste tudi vi začutili olajšanje?
In četudi pa ste še tako vešč voznik, je včasih tudi za vas parkirno mesto enostavno premajhno, najsi imate še tako majhno vozilo. 750-kilogramski EO 2 ima rešitev tudi za takšno zagato, saj se lahko stisne oziroma delno zloži sam vase kot rakovica oziroma pasavec (iz 2,5 metra se skrči na 1,5 metra dolžine, vsa kolesa pa medtem ostanejo na tleh).
WEITERLESEN: Der erste selbstfahrende Lkw hat seine Fahrprüfung bestanden – Inspiration Truck
Kot, da vse to že ne bi bilo dovolj, želijo Nemci s konceptom ”Platoon” (princip istočasne vožnje) na novo izumiti dnevni prevoz (na delo, v trgovino,…). Vsak EO 2 je namreč povezan z drugim avtomobilom EO 2. Ob aktivaciji sistema avto postane vagonček, skupaj pa tvorijo neke vrste vlak iz avtomobilov. Velika prednost tega je, da vozniki priklopljeni na ”omrežje” Platoon lahko dajo roke proč od volana in uživajo, saj avto tedaj preklopi v samovozeč način vožnje. In na delo se tako peljete kot v lastnem kupeju v vlaku. Zaenkrat še ni znano kdaj in če sploh bo EO 2 zapeljal na ceste.
Mehr Informationen:
robotik.dfki-bremen.de