fbpx

FES – Sonys E-Ink-Smartwatch

Die FES-Smartwatch von Sony wurde im Geheimen entwickelt, oder besser gesagt, unter dem „Pseudonym“ von Fashion Entertainments, da sie ihren Namen nicht mit einem potenziell erfolglosen Produkt unterschreiben wollten. Also finanzierten sie es direkt über die Makauke-Plattform (japanischer Kickstarter), mit der sie die Marktsituation und die Zeit erahnten und mehr als 20.000 Euro sammelten, zeigten, dass eine Uhr mit einem E-Ink-Bildschirm eine Herstellung wert ist und Sonys Name.

Ö pametnih urah je bilo letos prelito res veliko črnila in vse te so imele večinoma LCD Bildschirm. A ne Sonyjeva minimalistično zasnovana pametna ura FES, ki za prikaz časa uporablja e-črnilo in je vizualno bolj približek analogni zapestni uri kot pa prevladujočemu trendu pametnih urah, ki so kot nekaj, kar je pobegnilo iz prihodnosti. In zakaj e-črnilo, ki po pisanosti (paleti barv) ne seže do kolen LCD-ju? Verjetno veste, da isto tehnologijo uporablja večina e-bralnikov (Kindle, Kobo,…) in da je tak zaslon precej manj obremenjujoč za oči kot svetleči LCD.


Sonyjeva ura je idealna za tiste, ki ne želijo ”specialnih efektov” na zapestju, a hkrati ne želijo, da bi jih povozil čas. FES je nekakšen kompromis med nostalgijo in futurizmom tega modnega dodatka, s kameleonsko številčnico in klasično okroglo obliko (s premerom 40 mm in debelino 7 mm), kar jo še bolj tako kot tip zaslona loči od večine ostalih, ki so povečini pravokotne (kot okroglo se lahko spominom le še na LG-jevo uro G Uhr R).

WEITERLESEN: Windows 95 zum Leben erweckt auf der Samsung Gear Live Smartwatch

Ker je ta 50 Gramm težka ura tehnološko ”asketsko” naravnana je njena poraba električne energije izjemno majhna in omogoča kar 60-dnevno avtonomijo baterije. Na prodajne police prihaja Mai 2015, ko naj bi na trg prišli tudi drugi Sonyjevi izdelki, kjer so Japonci eksperimentirali z e-črnilom (metuljčki, dodatki za čevlje, ipd.).

En gumb je za vse.
En gumb je za vse.

 

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
fashion-entertainments.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.