Sechs einfache bunte Buchstaben auf einer leeren Seite. Das ist Google. Eine, wenn nicht sogar die mächtigste Marke der Welt und ein Name, der zu einem eigenständigen Verb im Wörterbuch geworden ist. Kürzlich haben sie das Aussehen ihres erkennbaren Logos geändert, doch während im Hintergrund mit der Umstrukturierung des Unternehmens, bei dem die Muttergesellschaft in Alphabet umbenannt wurde, tektonische Veränderungen stattfinden, bleibt Google seinem bisherigen Erscheinungsbild treu. Der Webriese hat die Farben der Buchstaben beibehalten, aber eine neue Typografie verwendet, bei der die Buchstaben weicher sind. Andererseits erfuhr das Symbol eine sichtbarere Veränderung.
Google ima po 17 letih nov logotip in ta je popolnoma drugačen, čeprav v osnovi ostaja preprost. V barve tehnološki velikan ni posegali, so pa zato izdelali novo tipografijo, ki ima nežnejše oblike, nove črke pa naj bi bilo lažje brati na manjših zaslonih. Tehnološka krajina se je namreč od zadnje spremembe leta 1999 drastično spremenila in to je Googlov odgovor na izzive časa in evolucijo podjetja.
WEITERLESEN: Google Sunroof sagt Ihnen, ob Ihr Dach Solarpotenzial hat
Logotip so predstavili kar na domači strani preko animacije, kjer pobrišejo starega in narišejo novega, sledi pa še nova ikona in štiri barvne pike (te bodo aktivne med glasovnim iskanjem). Prav ikona je tista, ki je šla skozi največjo stilsko preobrazbo. Anemični mali tiskani ‘g’ je namreč zamenjal veliki tiskani ‘G’, ki se je odel v značilne barve. In če spremembe logotipa niso tako drastične kot je bilo nedavno prestrukturiranje, kjer je bil Google ”degradiran” v hčerinsko podjetje novega krovnega podjetja Alphabet, pa so črke v maniri rdečih črk novonastalega podjetja. Poleg animacije je Google postregel še s kratkim video posnetkom, ki nas popelje skozi 17-letno zgodovino spreminjanja Googlovega logotipa, ki danes ni več statičen kot je bil še nedavno.
Mehr Informationen:
google.com