Hyundai hat seinen Beeper auch zur GTA 6-Computerspielflotte hinzugefügt. Ja, Hyundai. Und es kann durchaus sein, dass Sie sich für den utopischen 872 PS starken Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo entscheiden und nicht für den Vision Gran Turismo von Bugatti, mit dem die beiden derzeit auf der IAA in Frankfurt um die Aufmerksamkeit der Besucher konkurrieren. Es handelt sich um einen virtuellen Rennwagen mit Brennstoffzellenantrieb, der nicht in Ausstellungsräumen erhältlich sein wird, sondern nur auf der Playstation 3-Spielekonsole für das Videospiel Gran Turismo 6. Es ist eine N-Ankündigung der Ankunft von N-Fahrzeugen, Fahrzeugen mit extrem hohe Leistung und ihr Potenzial.
Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo je naslednji v vrsti virtualnih dirkalnikov za igro Gran Turismo 6, ki je s svojimi karakteristikami nekoliko nepričakovani vrgel rokavico znamkam, ki so doma v izdelavi luksuznih superšportnikov. Hyundai to (še!) ni, zato njihova študija toliko bolj preseneti. Kot pravijo Korejci, so navdih vlekli iz aeronavtike in suhega jezera Muroc, kjer trenirajo in skrajne meje mogočega testirajo piloti in astronavti. Čeprav z lokacijo ni zaznati povezave, razen skozi prizmo potiskanja mej, pri Hyundaiu študijo ljubkovalno kličejo Muroc.
Kakorkoli. Bolj kot to je pomembna oznaka N, ki oznanja še topli performančni center in prihajajočo divizijo izjemno zmogljivih vozil. In Muroc je nekakšna ”beta” verzija, prvi svoje vrste. Predstavljajte si Nissana Nismo, BMW-ja M ali Cadillaca V in dobili boste boljšo predstavo o čem govorimo. Ali pa si oglejte kar Hyundaia N 2025 Vision Gran Turismo, ki uteleša N filozofijo. Čeprav Muroc ne bo nikdar zapeljal na ceste, pa boste na cestah dejansko videli avtomobile z oznako N. Najhitreje in najceneje boste tovrstni avto kakopak spoznali preko Gran Turisma 6, razen, če niste bili na avtosalonu v Frankfurtu.
WEITERLESEN: Der neue Hyundai Tucson – ein überraschend frischer Hyundai
Virtualni Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo, ki bolj kot kam drugam sodi na stezo vzdržljivostnih dirk Le Mans, ”diha” na Brennstoffzellen. Osnovni pogon se ponaša s 670 konjskimi močni in 500 kW, sistema za regeneracijo zavorne energije pa preko kondenzatorjev doda še razliko do 872 konjev. Lahke gorivne enote in CFRP školjka oz. monokok mu omogočajo, da tehta vsega 972 kilogramov.