Hyundai präsentierte kürzlich das Vision G Coupé-Konzept, eine Art „Trailer“ bzw. „Teaser“ für die künftigen Premium-Modelle dieser südkoreanischen Automarke und ein Beweis dafür, dass der Equus nicht nur ein Ausflug sein wird. Für ihn stießen die Designer und Ingenieure vieler Hyundai-Designzentren aus aller Welt mit den Köpfen zusammen, wie eine Art Ritter der Tafelrunde – schließlich war das „Thema“ Ritterlichkeit – und die Amerikaner hatten die entscheidende Stimme, und Das „Veto“ lag irgendwie in den Händen von Markenpräsident Peter Schreyer. Und Sie können das Ergebnis unten sehen.
Hyundai Vision G Coupé je sledil viteški ideji, da ni treba pretiravati, ko se podajaš na polje blišča in prestiža in da ni treba kričati, da si opažen. Po viteško se obnašajo tudi vrata, ki se prek aplikacije odpro avtomatično, avto pa je zmogljiv (poganja ga 5-litrski motor V8 z močjo 425 konjev in 313 kW), a se ne šopiri, zato so njegove linije precej zadržane. Čeprav gre za Hyundaijevega otroka, pa koncept namiguje na prihod nove luksuzne znamke, saj Vision G Coupé ne nosi klasičnega ‘H’ znaka, saj ga je izrinilo ime Genesis.
WEITERLESEN: Hyundai i30 – korejski golf, z lepotnimi popravki (2015)
Hyundai Vision G Coupé je 2 plus 2 kupe brez B stebrička, ima pa zato zakrivljen C-stebriček. Eleganz, ki jo odraža zunanjost, sledi tudi v notranjost avtomobila. Tam najdemo usnje in les, ki se znajde tudi na sredinski konzoli, zaslon multimedijskega sistema na sredini armaturne plošče ter digitalni merilniki pa nas spomnijo, da nismo v kočiji ampak v 21. stoletju. Če bo kdaj kot tak dejansko zapeljal iz tovarne vedo samo pri Hyundaiu, bolj verjetno pa je, da z njim tipajo teren za bodočo premium znamko oziroma je to napovednik za prihajajočo limuzino Genesis.
Mehr Informationen:
hyundai.si