Nein, es handelt sich nicht wie beim Luchs um einen neuen Fall einer aus dem Zoo ausbrechenden Wildkatze, sondern um die Automarke Jaguar. Sein neuestes Sportcoupé F-Type wurde von der slowenischen Hauptstadt in den Betondschungel gelockt, wo für ihn der Werbespot „Alive“ gedreht wurde. Sehen Sie, wie es entstanden ist.
Ustanovitelj Jaguarja, William Lyons, je nekoč dejal, da je avto ”najbližje temu, kar smo ustvarili, da deluje živo”. Od tu so črpali inspiracijo ustvarjalci spota ”Alive”, ki se jim je zdela Laibach najprimernejša lokacija, da na plano svojo divjo nrav spusti jeklena mačka Jaguar F-Typ.
WEITERLESEN: Jaguar XE – povratek Britancev med kraljevino nemških športnih limuzin D-segmenta
Dieses športni coupe se je sprehodil skozi (sicer za promet zaprto) altes Stadtzentrum, BTC in okoli WTC-ja, medtem ko so pravo divjo mačko posneli v privatnem živalskem vrtu v angleškem Oxfordshiru pred zelenim platnom, ki pa se bo v procesu montaže preselil na ljubljanske ulice.
Mehr Informationen:
www.jaguar.co.uk