Ärgern Sie sich über einen Kollegen, einen Vorgesetzten, vielleicht auch über die Schwiegermutter? Was können Sie tun, um leichter über eine Person hinwegzukommen, die Ihnen auf die Nerven geht? Wir treffen jeden Tag viele Menschen und es ist logisch, dass uns einige von ihnen auf die Nerven gehen. Was können Sie tun, um sie davon abzuhalten, Ihr Blut zu trinken, und um es erträglicher zu machen, sie kennenzulernen? Ist es am besten, sie einfach zu meiden, ist es am besten, so zu tun? Weder das eine noch das andere ist die beste Lösung. Hier sind drei Grundsätze, die Ihnen helfen, über eine Person hinwegzukommen, die Ihnen auf die Nerven geht und mit der Sie so wenig wie möglich zu tun haben möchten.
Bežanje od problemov je najslabše, saj nas prej ali slej ulovijo. To velja tudi pri vprašanju, kaj storiti, da boste prenesli človeka, ki vam gre na živce. Seveda bi bilo najlažje, če bi se mu lahko izogibali, a kot vortäuschend je to naporno in ni vedno mogoče. Zato raje upoštevajte naslednja tri načela, s kateri boste lažje prenesli človeka, ki vam gre na živce.
WEITERLESEN: Ein echter Romeo und Julia, die sich auf Snapchat kennengelernt haben
Kaj storiti, da boste lažje prenesli človeka, ki vam gre na živce?
Načelo preprostosti
Z ljudmi, ki vam gredo na živce in s katerimi želite imeti čim manj opravka, ne načenjajte tem iz zasebnega življenja. Ne delite z njimi podrobnosti iz svojega vsakdana, držite se tem, kot so vreme, filmi, oddaje, šport, razprodaje ipd. Bodite kratki in jedrnati, da lahko pogovor vsak hip končate in odidete dalje.
Deljenje komplimentov
Z laskanjem človeka najhitreje omehčamo. Tako ga razorožimo, če so občutki obojestranski, se pravi, da si gresta na živce oba, a situacija narekuje, da morata reči besedo ali dve, pa se s tem postavite v superioren položaj in izpadete ”pametnejši”. Izbira komplimenta ni tako zelo pomembna, saj vsaka vrsta razelektri situacijo in povzroči, da obrambni zidovi ”nasprotnika” padejo in nima drugega, kot da postane vsaj drobec prijaznejši in znosnejši. A pri tem se ne poslužujte tehnike realizma, torej opisovanja in petja hvalnic na dolgo in široko. Bodi kratki kot črtice in ne kot romani Dostojevskega.
Postavite mejo
Najlažje je, če že na začetku pogovor časovno zamejimo. Najbolje je to storiti, če ga začnete z besedami: ”Saj vem, da ste zelo zaposleni” ali pa ”Ravno sem na poti na sestanek, lahko …” oziroma ”Žal imamo zelo malo časa, ker …”. Saj ste razumeli, kajne? Tako boste kar najhitreje opravili s človekom, s katerim želite imete karseda malo opravka, ne da bi pri tem delovali nesramni.